Serweta w róże

Serweta, którą dzisiaj Wam prezentuję po raz pierwszy powstała ponad 20 lat temu. Wykonana została z kordonka Maxi w kolorze białym. Ponieważ od pierwszej chwili jest moją ulubioną, 3 lata temu postanowiłam zrobić drugą, identyczną lecz w kolorze ecri.



Serweta oprócz oryginalnego kształtu w ciekawy sposób łączy w sobie trzy różne wzory - drobną kratkę, podwójną kratkę oraz wzór róż. Całość wykonana jest w technice filet, wymaga trochę większego doświadczenia, gdyż w ostatnich okrążeniach każdy bok wykańcza się osobno. 


I jak Wam się podoba? 
Pozdrawiam :)

Komentarze

  1. oooo co za oryginalny kształt :) robi wrażenie :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Bardzo ładna! I pracochłonna na pewno :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Ten kształt jest niesamowity,taki inspirujący. Uwielbiam serwety :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Przepiękna! Zawsze podziwiam te cuda robione na szydełku/drutach, bo sama nie miałabym chyba cierpliwości. Masz wielki talent! ;-)

    OdpowiedzUsuń
  5. Robi wrażenie :) Moja mama też robi takie cuda, ja coś nie mam cierpliwości.

    OdpowiedzUsuń
  6. Piękna praca! Napatrzeć się nie mogę! :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Wyższa szkoła jazdy - podziwiam :)

    OdpowiedzUsuń

Prześlij komentarz