Ostatnia książka

W piątek odebrałam z Empiku ostatnią książkę mojej ulubionej polskiej autorki Moniki Szwaji - "Słońce świeci wszystkim". Niestety, jest to (prawdopodobnie) ostatnia książka, gdyż Pani Szwaja zmarła w listopadzie ubiegłego roku. Wielka szkoda. Mam wszystkie Jej książki i często do nich wracam, gdyż pomimo poruszanych trudnych tematów, pełne są humoru i pozytywnego przesłania. 
Przy okazji przypomniałam sobie o dwóch zakładkach jakie zrobiłam jakiś czas temu. Dużo czytam więc zakładek nigdy za dużo, a te powstały w celu wypróbowania kordonka Kaja, który dopiero niedawno odkryłam.



Muszę przyznać, że bardzo przypadł mi do gustu :). Odpowiadają mi kolory, a także grubość i splot nitki. Zakładki robiłam szydełkiem 1,75. Wzór na zakładkę miętową pochodzi z bloga Design Peak, natomiast czerwona wykonana jest z poniższego schematu.



Lubicie czytać książki? A może tak jak ja, lubicie twórczość Moniki Szwaji?
Pozdrawiam:)


Komentarze

  1. To prawda, zakładeczek nigdy dość, a jeszcze jak są takie piękne! Do Szwaji czerwona:), seledynowa do wszystkich innych! Miłej lektury!

    OdpowiedzUsuń
  2. Moja Mama lubi książki Szwaji :) Ja czytam nieco inne. Bardzo ładne te zakładki :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Śliczne zakładki! Ja bardzo lubię czytać, aczkolwiek zaczyna mi brakować na to czasu. Ostatnio wróciłam do książki Carli Montero. Czytałam jej "Szmaragdową tablicę", która jest rewelacyjna, a teraz czytam jej pierwszą książkę, która jest równie dobra:) Niestety nie wiem kim jest Monika Szwaja, ale zagłębie się w jej temat:)

    OdpowiedzUsuń
  4. Czytać kocham,ale tak jak Lady - nie znam ani autorki ani jej twórczości.Może spróbuję i posmakuję :)
    Zakładki piękne - lubię te klimaty :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Zachęcam, szczególnie fajne są Dziewice :), ale więcej nie zdradzę :D.

    OdpowiedzUsuń
  6. Śliczne zakładki, takie delikatne. No i połączenie dwóch pasji - super! :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Śliczne zakładki, takie delikatne. No i połączenie dwóch pasji - super! :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Zakładki cudne :)
    Uwielbiam takie drobne śliczne dodatki dnia codziennego
    Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń

Prześlij komentarz