Świąteczna serwetka

Ponieważ w poprzednich latach stworzyłam dużo ozdób choinkowych, w tym roku postanowiłam zrobić kilka serwetek, którymi udekoruję dom na święta.


Pierwsza powstała czerwona, która bardzo przypomina mi gwiazdę betlejemską. Schemat pochodzi z gazety Sabrina Robótki extra nr 6/2015 i według autora powinna mieć ok. 48 cm średnicy. Bardzo rzadko tak się zdarza, ale wyszła mi niemal identyczna.


Bardzo przyjemnie się ją dzierga, wzór jest prosty, łatwy do opanowania a robótki bardzo szybko przybywa. Przy moim obecnym deficycie czasowym miałam pewność, że zdążę ją skończyć przed świętami. Gorzej będzie pewnie z pozostałymi, ale są jeszcze dwa tygodnie, może się uda.


Niewątpliwie wiele uroku dodaje tej serwetce soczyście czerwony kolor. Po raz kolejny przekonałam się jak dobrym gatunkowo, wydajnym i przyjaznym w tworzeniu jest kordonek Kaja 15. Nie wymaga mocnego krochmalenia, wystarczyło ją naciągnąć na sucho i spryskać rozcieńczoną Ługą, a serwetka nabrała kształtu i odpowiedniej sztywności.

Nie mogę się już doczekać, kiedy położę ją na stoliku. Będzie pięknym tłem dla gwiazdy betlejemskiej, która wprowadziła już do mojego domu trochę świątecznego klimatu.

Pozdrawiam serdecznie!
Kasia

Komentarze

  1. Śliczna, bardzo świąteczna. Nie robiłam nigdy nic z Kai, muszę chyba spróbować.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Bardzo dziękuję :). Spróbuj koniecznie, według mnie to jeden z lepszych kordonków na rynku :).

      Usuń
  2. Śliczna, urokliwa serwetka. ja też w tym roku mam zajawkę na czerwone serwetki. Ale Twoja jest cudowna. Będzie się świetnie prezentować i będzie gwiazdą świąt. Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dzięki Elu ;). Mnie w tym roku jakoś opanował ten czerwony kolor, dotychczas tylko biel, srebro i złoto :). A czerwień dodaje takiego ciepła :).

      Usuń
  3. Kasiu! Piękne będą święta z dodatkiem czerwieni. Serwetka śliczna!

    OdpowiedzUsuń
  4. Piękna serweta, do gwiazdy betlejemskiej w sam raz. 😀 uwielbiam kordonek Kaja dlatego najczęściej z nim pracuję. Pozdrawiam😀

    OdpowiedzUsuń
  5. Piękna czerwień.
    Serwetka idealna na święta :)
    Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  6. Śliczna serwetka w czerwonym kolorze. Robiłam z tego kordonka,fajnie się robi.Pozdrawiam serdecznie.

    OdpowiedzUsuń
  7. Bardzo lubię czerwony kolor, a połączony z tym wzorem jest wprost cudowna <3 I dziękuję za informację o kordonku i rozcieńczonej łudze - mam takową i właśnie się zastanawiałam do czego by ją użyć - teraz już wiem :D

    OdpowiedzUsuń
  8. Uwielbiam takie serwetki;) Jest śliczna! Idealna na święta:)

    OdpowiedzUsuń
  9. Piekna. I ten czerwony kolor coś dla mnie. Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń

Prześlij komentarz