Mega pisanka czyli wielkanocna firanka

Do Wielkanocy pozostał tylko miesiąc czyli przyszła już najwyższa pora pomyśleć o zrobieniu kilku ozdób świątecznych. Nie będzie ich wiele, nawet nie wiem jeszcze dokładnie co powstanie. Ale takiej pisance nie mogłam się oprzeć.


Wzór pochodzi z gazety Szydełkowanie nr 1/2018. Wybrałam jajko z  motywem narcyza, ale jest jeszcze wersja z zajączkiem oraz kurczaczkiem. W oryginale są dwukolorowe, ja jednak nie przepadam za takimi łączeniami. Dlatego wykonałam je z kordonka Maximum w kolorze ecri.

Takie pisanki są bardzo proste w wykonaniu a jednocześnie stanowią wspaniałą okienną ozdobę.  Postanowiłam zrobić kolejne, tylko już z innego wzoru. Ale to za jakiś czas ;).

Pozdrawiam gorąco!
Kasia

Komentarze

  1. Bardzo cudna ozdoba. Ja też nie robię typowo wielkanocnych bo to raptem 4 dni, potem trzeba chować, wolę wiosenne. Ale ta mi się bardzo podoba. Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  2. Ślicznie wyszło ! Tez sie przymierzam ;)

    OdpowiedzUsuń
  3. Bardzo ładne jajo ! Ja chyba wyjadę na święta :) Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  4. Śliczny dodatek na Wielkanoc! Jest śliczna:)

    OdpowiedzUsuń
  5. Jest cudowna i mimo, że pisanka, to jednak narcyz daje wiosennego klimatu, czyli może wisieć i wisieć :D

    OdpowiedzUsuń
  6. Bardzo ładne jajo, może i ja sie skuszę

    OdpowiedzUsuń
  7. Śliczna! Zapraszam do mnie na Candy :)))

    OdpowiedzUsuń
  8. Pisanka super😀 widzę że u Ciebie Wielkanocny klimat, nie mogę się już doczekać wiosny🙂

    OdpowiedzUsuń
  9. Śliczna jest 😊, chociaż kojarzy mi się z bombką na Boże Narodzenie 😉

    OdpowiedzUsuń
  10. Mega pisanka. Śliczności. Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń

Prześlij komentarz