A to pech ...

Zamawiając ostatnio kordonki nowosolskie po raz pierwszy zamówiłam rudy kolor, który spodobał mi się na tyle, że postanowiłam zrobić kolejną serwetę na stół. I niestety, na 1,5 okrążenia do końca zabrakło mi nitki :(. 
Samej rudej szkoda mi zamawiać, może w międzyczasie pojawią się jeszcze inne braki, poćwiczę więc silną wolę.
Aby wyładować zgromadzoną energię zabrałam się za inną serwetkę, o której zresztą myślałam już od dłuższego czasu.  


Tak wyglądają pierwsze okrążenia jednego z czterech elementów z których będzie się składać serwetka. 


To jest świetny wzór i pewnie wielu z Was znany bo często pojawiał się w rożnych grupach facebookowych. Daje on możliwość dopasowania wymiarów do własnych potrzeb. Ja zrobię kwadrat z czterech elementów obrobionych w całości.
Wybrałam kolor o nazwie natura, oczywiście kordonek nowosolski. Po raz pierwszy robię coś w tym kolorze, ale już mi się podoba.
Elementy robi się szybko, trochę gorzej z obrabianiem, ale mam nadzieję, że pójdzie sprawnie i będę mogła się pochwalić efektem końcowym.

Miłego dziergania ;)


Komentarze

  1. Ja na kordonek zeby skończyć 2 rzędy miesiąc czekałam. A ta która zaczęłaś cudna ;)

    OdpowiedzUsuń
  2. Znam ten wzór, od roku leży w folderze i czeka na zrealizowanie ;)
    Czekam na Twój! Koniecznie się pochwal efektem końcowym :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Z tego wzoru właśnie zrobilam bieżnik o długości 130 cm,czeka na krochmalenie i zaraz pokaże na blogu, ciekawa jestem twojej serwetki :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Przyznam się, że ja już zrobiłam tym wzorem komplet serwetek, muszę się Wam pochwalić w najbliższym czasie :).

      Usuń
  4. Brak nitki - skąd ja to znam :) Kiedyś nie mogłam dokończyć poduszki, bo włóczki nie było w sklepie :D
    Piękny wzór na bieżnik :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Zapraszam do mnie: nominowałam Cie do LIEBSTER BLOG AWARDS :
    http://szydelkowamagda.blogspot.com/2015/09/liebster-blog-award-zostaam-nominowana.html

    OdpowiedzUsuń
  6. Też robiłam tę serwetę:) Właśnie mam ją rozłożoną na meblach:) Moja ma kolor czerwono-biały, ale faktycznie ładnie prezentuje się na meblach i można dopasować wzór do własnych potrzeb:)

    OdpowiedzUsuń

Prześlij komentarz