Obrus w róże

Witajcie w nowym roku. W pierwszym tegorocznym poście chciałam się pochwalić pracą, z której jestem bardzo dumna - obrusem w róże.


Po raz pierwszy ten wzór spotkałam kilka lat temu na Pinterest. Niestety, było to tylko zdjęcie gotowej serwety. Później znalazłam już konkretny schemat, ale był bardzo niewyraźny. Dlatego, kiedy zobaczyłam w kiosku gazetkę Sabrina Robótki Extra nr 5/2019 na okładce której była ta serweta, byłam pewna, że teraz już na pewno ją zrobię.


Zdecydowałam się na kordonek Maxi w kolorze ecru, zamówiłam 4 motki i zabrałam się do szydełkowania. Był początek września. Praca postępowała całkiem sprawnie, kolejne szpulki kordonka znikały. Niestety, pod koniec miesiąca, kiedy brakowało mi już tylko ok. 10 okrążeń do końca, zbrakło mi nitki. 


Oczywiście w tym momencie miałam problem z zamówieniem tego konkretnego koloru. Zanim dostałam przesyłkę miałam już rozpoczęte inne prace i na kilka tygodni odłożyłam szydełko. Ostatecznie skończyłam obrus pod koniec listopada. Ale praktycznie robiłam go dobre trzy tygodnie.


Obrus po naciągnięciu ma blisko 200 cm średnicy i waży 55 dag. Jak łatwo obliczyć jest to ponad 3 km nici. Pomimo znaczego rozmiaru robienie tej serwety było dużą przyjemnością. 

Pozdrawiam serdecznie!

Kasia

Komentarze

  1. Przepiękny obrus. 😍😍😍Podziwiam 😮 Pozdrawiam serdecznie

    OdpowiedzUsuń
  2. Jest wspaniały, pięknie się prezentuje

    OdpowiedzUsuń
  3. Obrus jest cudowny, też mam go w planach. Pozdrawiam ciepło

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Bardzo dziękuję i serdecznie polecam. Wymaga trochę czasu, ale robi się bardzo przyjemnie ;).

      Usuń
  4. I oczywiście masz z czego być dumna, bo to wspaniała praca. Podziwiam!

    OdpowiedzUsuń
  5. Kasiu, ale piękny 😍. Uwielbiam takie obrusy, dzięki nim stół wygląda prześlicznie. Kochana podziwiam Ciebie bo widać ile się napracowałaś. No cudo!! Uściski posyłam i miłego dnia życzę!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Bardzo dziękuję :). Zawsze uważałam, że szydełkowe serwety (obojętnie jakie duże) są wyjątkowa ozodbą stołu. Pozdrawiam :).

      Usuń
  6. no nie dziwię się Kasiu z tej dumy. Piękny, duży, wyobrażam sobie ile to pracy! skoro ja nad chustą potrafię spędzić dwa miesiące :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziekuję! Pracy było dużo, ale bardzo sprawnie mi szło. Sama byłam zaskoczona ;).

      Usuń
  7. Rewelacja piękna praca chylę czoło i gratuluję cierpliwości. Pozdrawiam serdecznie

    OdpowiedzUsuń
  8. Przepiękny wzór i super zrobiony obrus chylę czoła dla takiej pracy
    Czy mogę się dowiedzieć gdzie można zdobyć schemat tej serwty

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję bardzo :). Mogę podesłać na Instagramie lub FB, proszę tylko o wiadomość.

      Usuń
    2. Przepiękny obrus 😍
      Mogę prosić o schemat? Pozdrawiam serdecznie ☺

      Usuń
  9. Rany boskie. Taki kolosalny projekt w 3 tygodnie?! 3 miesiące raczej!!! :D Obrus jest przepiękny, a jego czasochłonność sprawia, że to pewnie jedna z zaledwie kilku sztuk na całym świecie. NA ŚWIECIE, Kasiu! Zrobiłaś coś niesamowitego, uczta dla oczu!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Wielkie dzięki! Sama się już zaczełam zastanawiać czy czasem nie wprowadziłam Was w błąd, ale rodzina potwierdziła, że szłam jak burza :D. Tak jak wspomniałam, już dawno miałam ochotę ją zrobić, więc jak trafił mi się w końcu dobry wzór od razu złapałam za szydełko. Nie robiłam jej jednak non stop, miałam różnej długości przerwy i po prostu nie znudziała mi się :D.

      Usuń
  10. Po prostu cudo czy moge prosic o schemat?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję :). Proszę do mnie napisać na IG lub FB to wyślę schemat. Pozdrawiam :).

      Usuń
  11. Cudowny obrus z efektem WOW. Sama zapragnęłam przerobić ten wzór, ale mam ostatnio tak mało czasu i wiele pozaczynanych prac, poza tym nie wiem czy podołałabym. Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  12. Wpadłam z rewizyta i oniemialam na widok tego obrusu! Marzenie, bardzo piękny, chciałabym taki mieć, możesz być z niego dumna. Widzisz każda z nas robi różne rzeczy i to jest piękne.☺️ Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  13. Ten obrus jest tak zjawiskowy, że nie mogę oderwać od niego oczu. Poszalałaś! Ja już na oko widzę, ile było z nim pracy! BRAWO i szacun za to, co wykonałaś!

    OdpowiedzUsuń
  14. Kiedyś obrusy i serwetki kojarzył mi się z domem babci, a teraz sama mam wiele takich ozdób w swoim domu.
    https://quickoutlet.pl/59-obrusy-serwetki-podkladki

    OdpowiedzUsuń
  15. Bardzo ładny obrus, po prostu śliczny.

    OdpowiedzUsuń
  16. Czy mogłabym poprosić o wyraźny schemat tego obrusu w róże?

    OdpowiedzUsuń
  17. Witam , czy mogłabym również prosić wzór na to cudo? Przepiękna praca

    OdpowiedzUsuń

Prześlij komentarz