Liebster Blog Award po raz kolejny ;)

Mam szczęście i zostałam po raz trzeci nominowana do Liebster Blog Award. Tym razem nominację otrzymałam od Magdy z szydelkowamagda - bardzo dziękuję :).

Oto moje odpowiedzi na zadane pytania:

1. Skąd jesteś? A gdzie mieszkasz obecnie?
Urodziłam się i przez większość życia mieszkałam w Koninie. Od czterech lat mieszkam w bliskiej okolicy gdzie z okien widzę lasy i pola ;).
2. Jaka jest Twoja pasja/hobby i od jak dawna?
Od momentu kiedy nauczyłam się czytać to uwielbiam to robić i nie wyobrażam sobie życia bez książek. Od dziecka również dużo podróżowałam i dalej staram się to robić. Ale oczywiście największa pasja to szydełkowanie. 
3. Wolisz spędzać czas samotnie w domu czy ze znajomymi na imprezach?
Zdecydowanie w domu :)
4. Książka/gazeta czy internet?
Oczywiście książka, gazet prawie nie czytam, a co do internetu to owszem codziennie z niego korzystam i sporo się dowiaduję.
5. Gdzie byś pojechała w podróż marzeń?
Do Australii :)
6. Jesteś nocnym markiem czy rannym ptaszkiem?
Zdecydowanie rannym ptaszkiem, wczesna pobudka to nie problem, gorzej z zarywaniem nocy :(.
7. Jak określisz siebie - tylko jednym słowem?
Optymistka.
8. Kim chciałaś zostać jak byłaś małą dziewczynką? I czy to marzenie się spełniło?
Jak byłam takim 4-5 letnim brzdącem to bardzo chciałam zostać taką panią z apteki, ale nie pytajcie dlaczego. Niestety szybko mi przeszło i teraz jestem panią od finansów.
9. Z domu nie wyjdziesz bez...
Dokumentów, komórki i pieniędzy.
10. Co uważasz za twoje największe osiągnięcie w życiu?
Rodzina i dom.
11. Od jak dawna prowadzisz bloga? I po co właściwie to robisz?
Mój blog jest bardzo młody, ma dopiero 1,5 miesiąca :), a założyłam go po to, żeby podzielić się moją pasją, którą zaraziła mnie Babcia.

Podobnie jak poprzednio nie nominuję kolejnej 11. ponieważ blogi, które chciałam nominować albo nominowały mnie albo zostały już nominowane przez kogoś innego. 
Mam nadzieję, że za jakiś czas stworzę swoją listę nominacji i pytań.

Miłego dnia :)








Komentarze