Wielkanocna świeczka

Nadchodzące święta nie motywują mnie do tworzenia tak jak Boże Narodzenie. W wyniku tego, posiadam zdecydowanie mniej ozdób wielkanocnych niż choinkowych w mojej sporej już kolekcji ozdób świątecznych handmade. 


Długo nie miałam pomysłu co mogłabym wydziergać na zbliżające się święta, aż przypomniałam sobie o sweterkach na świeczki, jakie zrobiłam w grudniu. Ponieważ jest już zdecydowanie cieplej, gruby sznurek zastąpiła akrylowa Mimoza, a na sweterku pojawił się żółciutki kurczaczek.


Żeby ładnie wykończyć brzegi otulacza (zrobionego tym razem na szydełku) wykorzystałam ścieg rakowy. Jeżeli ktoś go nie zna, podaję link do jednego z wielu filmików jakie możemy znaleźć na You Tube.

Na pewno powstanie jeszcze niejeden taki wielkanocny sweterek bo uważam, że jest to bardzo fajny pomysł na drobny prezent od zająca. Rok temu miało miejsce małe szaleństwo pisankowe, którego rezultat możecie zobaczyć tutaj i tutaj oraz pojawiły się kurczakowa rodzinka nr 1 i kurczakowa rodzinka nr 2 . Ale w tym roku to będzie chyba jedyna wielkanocna ozdoba jaką zrobię. 

A może podpowiecie mi co jeszcze mogłabym wydziergać?

Miłego dnia!
Kasia

Komentarze

  1. Świetny pomysł na świeczkę, a kurczaczek cudny:)

    OdpowiedzUsuń
  2. Piękna ozdoba świecy! Bardzo wielkanocna, pamiętam sweterek grudniowy ;) Ja w tym roku, żeby nie malować jajek zrobię kilka koszulek na jajka, w które ubierzemy nasze ugotowane jajeczka :) a ponieważ potrzebuję tylko tyle, co do Święconki ;)

    OdpowiedzUsuń
  3. Fajna wielkanocna ozdoba ! :)

    OdpowiedzUsuń
  4. U mnie również Wielkanoc nie owocuje licznymi ozdobami, ale skutecznie zniechęcają mnie do tego przede wszystkim koty, bawiące się każdym, z założenia dekoracyjnym, elementem... Sweterek super :) I wielkie dzięki za cynk o ściegu rakowym - od razu mam ochotę go wypróbować :D

    OdpowiedzUsuń
  5. Śliczna Wielkanocna ozdóbka :)

    OdpowiedzUsuń

Prześlij komentarz