Na dobry początek - recenzja

Zanim zacznę się chwalić swoimi pracami chciałabym powiedzieć kilka słów o kordonku którego ostatnio używam. Jest to kordonek nowosolski, poliestrowy, który występuje w trzech grubościach - 50 x 3, 50 x 4 oraz 50 x 6.

Nitka 50 x 3 jest porównywalna do kordonka Maxi, przy czym wszystkie grubości występują w 20 dag szpulkach. W zależności od grubości różna też jest ilość metrów i tak: 50 x 3 - 1200m, 50 x 4 - 1000m, a 50 x 6 - 600m.
Ja głównie używam grubości 50 x 4 i szydełka nr 2.

IMG_0470
Rok temu na jednej z grup na Facebooku poświęconych szydełkowaniu nawiązała się dyskusja czy warto go kupować. Ja, jak wiele innych osób, jestem bardzo zadowolona i nie tylko ze względu na bardzo korzystną cenę ale również ze względu na jakość.
Nie jest to bawełna, tylko jak już wspomniałam poliester, ale z wyglądu przypomina nici bawełniane, nie ma połysku jak Maxi. Odnoszę również wrażenie, że o wiele lepiej się go krochmali, a po praniu prace nie tracą kształtu.
Występuje w bardzo wielu ciekawych kolorach (również melanżach) i przyznam, że od czasu jak zaczęłam go kupować to zamiast serwetek białych czy ekri teraz królują w domu pistacje, fiolety, czerwienie czy umbra.
Osobiście polecam, ale wiadomo każdy musi się sam przekonać czy mu taki kordonek odpowiada.

Komentarze