Popielaty komplet jesienny

Od dłuższego już czasu zajęta jestem tworzeniem rożnych ozdób świątecznych, ale znalazłam chwilę na stworzenie nowego kompletu jesiennego składającego się z czapki i szalika.


Wszystkie czapki jakie posiadam oprócz beretu z fioletowego melanżu o którym pisałam tutaj są za ciepłe jak na obecną pogodę dlatego postanowiłam zrobić coś lżejszego i jednokolorowego. 
Włóczka, którą wykorzystałam leżała kilka lat w szufladzie, niestety nie pamiętam jak się nazywa. Jest to na pewno akryl, trochę cieńszy niż Mimoza, bardzo przyjemnie zachowujący się podczas pracy. 
Wzór pochodzi z Diana Robótki Extra nr 1/2015, tylko ja zamiast typowego komina zrobiłam taki krótki szalik zapinany na dwa guziki.

Życzę miłego niedzielnego wypoczynku ;)

Komentarze

  1. Super komplecik ! Ładny wzorek :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Bardzo fajny komplecik:) Zimno nadchodzi więc na pewno się przyda:)

    OdpowiedzUsuń
  3. uroczy szaraczek :) z pewnością będzie pasował do większości zimowych stylizacji ... doda uroku i ciepełka :)

    lalkacrochetka.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń

Prześlij komentarz