Ażurowe bombki

Żeby nie odbiec za daleko od tematu świąt dzisiaj zaprezentuję Wam bombki jakie zrobiłam na specjalne zamówienie.
Wzór pochodzi z jednej z grup na FB, ale niestety nie zapisałam sobie nazwiska jego autorki. Prosty, bardzo przyjemny w pracy, a jaki efekt...


Ze względu na kształt posiadanych balonów nie nadmuchiwałam ich maksymalnie, gdyż wówczas wychodziły pisanki a na nie jeszcze trochę za wcześnie ;). I tak nie są wcale małe, mają średnicę ok. 9 cm.



Zrobiłam je z białego kordonka nowosolskiego, szydełkiem nr 2, usztywniłam w samej Łudze. W tym roku, po raz pierwszy kupiłam i zastosowałam zawieszki do bombek. Wcześniej robiłam od razu łańcuszek lub ewentualnie wiązałam nitkę, ale z tymi zawieszkami wyglądają bardziej "bombkowo".

Pozdrawiam


Komentarze

Prześlij komentarz