Wiosna ...

Dzisiejszy post nie ma nic wspólnego z szydełkowaniem, ale pokazuje efekty kolejnej mojej pasji - ogrodnictwa. Przyszła wiosna co widać nie tylko we wzroście temperatury i większej ilości słońca ale przede wszystkim w przyrodzie. 
Korzystając z pięknej pogody po raz pierwszy w tym roku zabrałam się za porządkowanie rabatek z kwiatami. I odkryłam m.in. takie cudeńka :).


 
 


Drzewa i krzewy również rozpoczynają kwitnienie ...



Mogę Was zapewnić, że jeszcze nie raz będę się chwalić roślinami z mojego ogródka, gdyż bardzo lubię robić im zdjęcia :).

Życzę Wam miłego i słonecznego weekendu ... 

Komentarze

  1. Cudowne zdjęcia! Uwielbiam wiosnę i te roślinki budzące się do życia. Pozdrawiam serdecznie.

    OdpowiedzUsuń
  2. Cudnie !!! A jak pachnie :) Ahh...

    OdpowiedzUsuń
  3. Piękne! Jeszcze jedna okazja, żeby tu zaglądać:) Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  4. Piękne:) Widać, że do roślin również masz rękę :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Piękne:) Widać, że do roślin również masz rękę :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Będziesz udostępniać - będziemy podziwiać :) :)
    raduje się serce ,raduje się dusza :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Piękne kwiatuszki! Moje ogrodnictwo sprowadza się póki co do pielęgnowania kaktusów i sukulentów :P

    OdpowiedzUsuń
  8. Zazdroszczę ogrodu :) Chwal się roślinkami częściej :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Widzę miłośniczkę nie tylko robótek ręcznych ale i ogrodu. Na wiosnę ogród przepięknie wygląda jest natchnieniem dla moich robótek.

    OdpowiedzUsuń

Prześlij komentarz