Zainspiruj się w listopadzie

Szybko i niepostrzeżenie nastąpiła zmiana w kalendarzu i pojawił się listopad. Nie lubię tego miesiąca bo oprócz tego, że robi się zimno i ponuro to bardzo wcześnie zapada zmrok (chociaż kiedy wieczory są dłuższe, teoretycznie jest więcej czasu na robótki). 
Nie musiałam się właściwie zastanawiać nad listopadową inspiracją, zmarznięte ręce wskazały mi temat. Do niedawna nie podobały mi się mitenki, zdecydowanie bardziej wolałam normalne rękawiczki. Aż odkryłam jak bardzo się sprawdzają przy prowadzeniu samochodu. 
Mogą być zrobione na drutach lub na szydełku, z cieniutkiego moheru albo z grubej wełny, kolorowe lub jednobarwne, wzorzyste czy gładkie. Właściwie wszystko jest możliwe :). 

Oto kilka moich propozycji.















































Na koniec wybrałam dwa bardzo fajne wzory, niestety nie ma do nich schematów ale są tak proste, że można z łatwością zrobić swoją wersję.





Mam nadzieję, że któryś ze wzorów przypadł Wam do gustu :). Ja mam kilku faworytów, ale jeszcze nie wiem na które się zdecyduję :). 

Pozdrawiam serdecznie :)


Komentarze

  1. Wszystkie ciekawe! Czekam na Twój wybór:)

    OdpowiedzUsuń
  2. Uwielbiam mitenki, ale sobie jeszcze nie zrobiłam. Ogromny i trudny wybór. Pozdrawiam serdecznie.

    OdpowiedzUsuń
  3. Jeny, czas zabrać się chyba za siebie :) tyle tu cudowności, mam kilku faworytów, a ciągle dla kogoś dziergam ;)

    OdpowiedzUsuń
  4. Ja też już doceniłam mitenki - mam ich już kilka :) A listopad akurat jest dla mnie miły, gdyż w tym miesiącu mam urodzinki :)))

    OdpowiedzUsuń
  5. Kurczę .... no może się w końcu przekonam ;) mam 1 parę - 2 razy noszone. Super inspiracje :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Rewelacyjne pomysły.Uwielbiam je nosić. Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  7. Wszystkie świetne i ciężko się zdecydować, które ładniejsze;)

    OdpowiedzUsuń
  8. Albo wzór ciekawy, albo kolor, albo jedno i drugie. Bardzo inspirujący wpis ;)

    OdpowiedzUsuń
  9. Oh, mitenki! Uwielbiam :))) To mój ulubiony element garderoby, od wczesnej jesieni do bardzo późnej wiosny :))) Pooglądam sobie i się zainspiruję, bo nowe jakieś by się przydały :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Jak co miesiąc garść inspiracji ;)

    OdpowiedzUsuń
  11. Super :) fajnie że trafiłam na Twojego bloga , piękne inspircje

    OdpowiedzUsuń

Prześlij komentarz