Wyzwanie - Otuleni zimą

Trafiłam niedawno na wyzwanie zamieszczone na blogu  DIY czyli Zrób To Sam pod nazwą Otuleni zimą. Nigdy wcześniej nie brałam udziału w takiej zabawie ale postanowiłam raz spróbować. 
Pomysł na pracę szybko pojawił się w mojej głowie. Przecież nic lepiej nie otula niż ciepły sweter, dlatego zrobiłam kolejne ubranko na świecę, ale teraz z motywem zimowym. 


Ponownie wykorzystałam resztki włóczki typu zapahetti oraz druty nr 12. Bałwanek zrobiony jest na szydełku z rożnych akrylowych włóczek.

Oficjalnie zgłaszam swoją pracę na #15 WYZWANIE - Otuleni zimą 


Kto ma ochotę przyłączyć się do zabawy?

Pozdrawiam
Kasia

Komentarze

  1. Świetny pomysł. Chyba otule podobnie swoje świeczki 😀

    OdpowiedzUsuń
  2. super pomysł i wykonanie-dziękuję za udział w wyzwaniu DIY!

    OdpowiedzUsuń
  3. Jej ale fajne! Świetny pomysł :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Cudny otulacz, dziękuję za udział w wyzwaniu DIY

    OdpowiedzUsuń
  5. Świetny pomysł z tymi ubrankami! Chociaż ja bym pewnie ani na minutę z oka nie spuściła zapalonej świeczki ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Normalnie też tak nie robię, ale czego się nie robi dla dobrego ujęcia :D. W takim seterku to tylko może służyć jako ozdoba, przecież bałwanek by się rozpuścił :D.

      Usuń
  6. Prześlicznie, jestem oczarowana ! Pozdrawiam cieplutko i życze spokojnej nocy <3

    OdpowiedzUsuń
  7. Superowo-słodki ten bałwanek :)))

    OdpowiedzUsuń
  8. Wspaniała praca, a bałwanek stojący na straży prezentuje się znakomicie.
    Dziękujemy za udział w naszym wyzwaniu. Powodzenia.

    OdpowiedzUsuń
  9. Bardzo fajny pokrowiec na świecę ;) Świetny pomysł, że zgłosiłaś go do wyzwania ;)

    OdpowiedzUsuń
  10. Super pomysł i wykonanie! :D W imieniu zespołu DIY dziękuję za udział w wyzwaniu. Pozdrawiam: Aga.

    OdpowiedzUsuń
  11. Śliczny bałwanek. Ja jednak trochę bym się bała włóczkę na święcę zakładać. Niemnie jednak dziękuję za udział w wyzwaniu DIY czyli zrób to sam!

    OdpowiedzUsuń
  12. Bardzo fajny pomysł na ozdobę :) i faktycznie tematyka idealnie pasuje do wyzwania :)

    OdpowiedzUsuń
  13. Świetny pomysł i piękne wykonanie :)

    OdpowiedzUsuń

Prześlij komentarz