Mehmendira

Opanowało mnie ostatnio drutowo-chustowe szaleństwo :D. A to wszystko przez Yellow Mleczyk i Jej wspaniałe wzory. 
Chusta, którą dzisiaj Wam prezentuję była dziergana przez dziewczyny z grupy Podziergajmy wspólnie w listopadzie, ale ja zabrałam się za nią dopiero po skończeniu Albanetty.




Wykonana jest z mojej ulubionej Alize Diva Batik. Jeden motek wystarczył, chociaż nie wyszła za duża. Chustę robi się od rogu początkowo dodając a następnie gubiąc oczka. Cieniowana włóczka przy takim sposobie przerabiania dała bardzo ładny efekt pasów ułożonych trochę po skosie. 
Jestem pewna, że nie jest to moja jedyna Mehmendira. Ta już zmieniła właścicielkę, ale do zimy jest jeszcze trochę czasu, to zdążę zrobić kolejną, ale teraz ze zdecydowanie grubszej włóczki.

Pozdrawiam serdecznie!
Kasia

Komentarze

  1. Kasiu! Chusta piękna, ale jak Ty się z nią rozstałaś?! Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Jest cudowna! Ja bym nie umiała się z nią rozstać ;) pięknie się pasy ułożyły :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Rozstanie nie było takie straszne, a mam teraz okazję zrobić drugą :D.

    OdpowiedzUsuń
  4. Przepiękna chusta, bardzo ładnie rozkładają się kolory :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Jest świetna😊powodzenia w robieniu kolejnej😊

    OdpowiedzUsuń
  6. Chusta jest cudowna! Uwielbiam wszystkie!

    OdpowiedzUsuń
  7. Piękna chusta, kolory cudne:) aż zazdroszczę bo ja niestety niedrutowa:)

    OdpowiedzUsuń
  8. Kurcze, ta grupa robi naprawdę wspaniałe projekty.... Tylko czemu drutowe? T_T mam do drutów dwie lewe ręce... Ale efekty warte są pracy. Piękna ta Mehmendira :)

    OdpowiedzUsuń
  9. dla mnie druty to magia niedostępna ;) chusta wspaniała

    OdpowiedzUsuń
  10. Wygląda świetnie! Bardzo mi się podoba ten wzór, ale też fajne przechodzenie kolorów:)

    OdpowiedzUsuń
  11. Wspaniała! I te kolory,cudne! :)

    OdpowiedzUsuń
  12. Zjawiskowa! Całkiem nie moje kolory a mimo to nie mogę przestać się zachwycać. Układ pasów wyszedł rewelacyjnie!

    OdpowiedzUsuń
  13. Cudowna chusta.Swietna kolorystyka.Pozdrawiam serdecznie.

    OdpowiedzUsuń

Prześlij komentarz