Pierwszy wiosenny kwiatek...

... niestety szydełkowy :).  Ale powiem nieskromnie, że bardzo mi się podoba :).
Wzór pochodzi z gazetki Sabrina Wydanie Specjalne nr 2/2016 i według autora ma to być mak. Od razu zauważyłam, że kształt płatków nie jest "makowy", ale niezrażona sięgnęłam po czerwony kordonek Kaja 15 i dosyć szybko stworzyłam taki oto szydełkowy okaz florystyczny.



Środek również zrobiłam na szydełku, a czarne pręciki "wyszyłam" za pomocą igły. Ponieważ nie byłabym sobą, gdybym nie wykorzystała takiego uroczego kwiatka na kolejną biżutkę, przyszyłam ozdobną agrafkę i mam nową, wiosenną broszkę. 


Ozdoba jest spora, ma ok. 10 cm średnicy i naprawdę ładnie się prezentuje. A Wam jak się podoba? Może podpowiecie mi jaki kwiatek najbardziej przypomina?

Jak zapewne zauważyliście na wiosnę zafundowałam stronie troszkę lżejszy i bardziej przejrzysty układ. Mam nadzieję, że bez problemu się w nim odnajdziecie :).

Pozdrawiam
Kasia

Komentarze

  1. Piękny mak nie mak:) Mniejsza o nazwę, jest cudowny!

    OdpowiedzUsuń
  2. Maki to moje szczęśliwe kwiaty :) Piękny !

    OdpowiedzUsuń
  3. Od razu pomyślałam, że to mak, dopiero po chwili zauważyłam, że faktycznie kształt płatków trochę inny. Wszystkie moje ulubione kwiaty są niestety bardzo sezonowe - bez, konwalie no i właśnie maki. Twój jest piękny i całoroczny :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Kwiatek rzecz jasna prześliczny, ale ja o czym innym - ależ spektakularna zmiana na blogu! Piękny ten nowy layout: czysty, czytelny, elegancki :) Super!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję :). Właśnie ta prostota tak mnie ujęła, że aż postanowiłam wprowadzić wiosenne zmiany :).

      Usuń
  5. Czemu niestety szydełkowy? Przynajmniej nigdy nie zwiędnie i zawsze, kiedy na niego spojrzysz zobaczysz wiosnę :) mi tez od razu z makiem się skojarzył ;) A wygląd piękny! Sama się nad jakąś zmianą zastanawiam, ale coś nie mam weny, jak mogłabym go zmienić ;)

    OdpowiedzUsuń
  6. Bardzo ładny szydełkowy kwiatek :-) Bardzo wiosennie :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Pięknie wyszedł. :D Okaz to twórczość własna botanika szydełkowego ;)

    OdpowiedzUsuń
  8. Śliczny kwiatuszek! Czerwień bardzo ładnie będzie się komponować na ubraniach w różnych kolorach:)

    OdpowiedzUsuń

Prześlij komentarz