Zielona serwetka

Jak wszyscy, zastanawiam się od jakiegoś czasu co się stało z wiosną. Alzheimer ją dopadł i zapomniała gdzie ma się udać czy ktoś ją może porwał? I tak pewnie się nie domyślimy, miejmy tylko nadzieję, że w końcu się pojawi.
Aby umilić sobie oczekiwanie na jej przyjście, zrobiłam taką niewielką serwetkę w wiosennych odcieniach zieleni.


Schemat pochodzi z gazetki Robótki Ręczne Extra nr 1/2013. Od pierwszej chwili tak bardzo mi się spodobał, że nie zniechęciło mnie nawet łączenie elementów (a bardzo tego nie lubię). 


Wzór jest prosty i pozwala na stworzenie dowolnie dużej serwetki w wybranym kształcie. Ja zrobiłam kwadratową z 4 elementów, ale w każdej chwili mogę ją powiększyć.  Melanżowy kordonek Maxi tylko podkreślił jej urodę.

To nie jest pierwsza serwetka wykonana przeze mnie z tego wzoru. Kilka lat temu zrobiłam bieżnik na ławę, który dosyć często przejmuję rolę firanki w toalecie. Przy okazji również Wam go zaprezentuję.

Miłego dnia!

Kasia

Komentarze

  1. Serweta jest niebanalna, nie widziałam takiej, a o oryginalny wzór naprawdę trudno. Cieniowanie kordonka podkreśla jej urok. Jest śliczna, a wiosnę porwał Alzheimer wraz z amnezją totalną. Pozdrawiam i czekam na jeszcze.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Skoro już wiadomo kto przetrzymuje wiosnę, to teraz wystarczy tylko dobra ekipa, która ja odbije z rąk porywaczy :D.

      Usuń
  2. Bardzo wiosenna serwetka:) Śliczna:) Mam nadzieję, że przywoła wiosnę;)

    OdpowiedzUsuń
  3. Bardzo lubię ten kordonek, to jeden z moich ulubionych - tu także o kolor mi chodzi :) Piękna serweta i fajnie, że możesz ją powiększyć, kiedy tylko najdzie Cię ochota :) a wiosna przyjdzie :) ja w nią wierzę :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Soczysty kolorek, niebanalny splot. Cieszy oko🙂

    OdpowiedzUsuń
  5. Twoja serwetka jest piękna! kolorem przywołujesz wiosnę, a formą wywołujesz zachwyt!

    OdpowiedzUsuń

Prześlij komentarz