Liebster Award 2017 - odsłona nr 2 i 3

Dzisiaj ciąg dalszy zabawy Liebster Award. W ubiegłym tygodniu odpowiadałam na pytania od Margotki, a dzisiaj przyszła pora na kolejne nominacje, które otrzymałam od Neiti Novelties oraz Lady with crochet.



Oto pytania od Neiti:

1. Możesz zjeść obiad z dowolną osobą, która kiedykolwiek chodziła po Ziemi? Kto to by był?
Panowie z grupy Queen (w komplecie). Zawsze sprawiali wrażenie normalnych i sympatycznych, ciekawe czy tak jest w rzeczywistości.

2. Twoje filmowe "quilty pleasure" - produkcja, która uwielbiasz, ale masz świadomość, że generalnie jest uważana za gniot.
"Star Trek". Wszystkie 13 filmów i 5 seriali. 

3. Twoje mieszkanie staje w płomieniach! Co ocalisz przed pożogą? Możesz wybrać tylko to, co faktycznie jesteś w stanie unieść i wynieść z domu (zakładamy, że Twoja rodzina i zwierzęta są bezpieczni).
Bardzo pragmatycznie - wszystkie najważniejsze dokumenty. Czyli jakieś 5-6 segregatorów.

4. Możesz zamieszkać w dowolnym miejscu świata - jakie miejsce wybierasz i dlaczego?
Sydney, Australia. Zawsze ciepło, nad oceanem, a do tego ten wspaniały widok na gmach opery i zatokę. I jeszcze mis koala w ogródku :D.

5. Masz możliwość otrzymywania do końca życia za darmo jednego produktu. Co by to było?
Oczywiście, że włóczka. 

6. Co w codziennym życiu przyprawia Cię o dreszczyk grozy?
99% kierowców BMW. Prawdziwa masakra :(.

7. Psy czy koty? Tak, wiem, kij w mrowisko :P
Oczywiście, że psy. Sama mam dwa, ale jednego kota też i nawet żyją w zgodzie.

8. Gdybyś wiedziała, że na pewno Ci się uda, czego spróbowałabyś w swoim życiu?
Otworzyłabym kawiarnię, ze specjalną strefą dla osób dziergających.

9.  Jaki jest Twój ulubiony film od Disney Pixar?
"Ratatuj". Okazuje się, że szczurek może być bardzo sympatycznym ... kucharzem :D.

10. Jaka jest Twoja ulubiona dyscyplina sportowa do ... kibicowania?
Od bardzo wielu lat (jeszcze sprzed "małyszomanii") skoki narciarskie. 

11. Z którego swojego blogowego wpisu jesteś najbardziej zadowolona?
Nie umiem tego ocenić. Chyba najbardziej jestem zadowolona z tego, że już drugi rok systematycznie prowadzę bloga :).

A teraz pytania od Lady:

1. Od kiedy prowadzisz bloga i co było powodem jego założenia?
Bloga prowadzę od sierpnia 2015r., kiedy postanowiłam spróbować podzielić się moją pasją z innymi.

2. Dlaczego akurat szydełkowanie lub inny rodzaj rękodzieła, którym się zajmujesz?
Bo bardzo to lubię. Nauczyłam się szydełkować i robić na drutach bardzo wcześnie i tak mi już zostało. Podejrzewam, że nigdy mi się nie znudzi.

3. Czy ktoś w Twojej rodzinie zajmował się rękodziełem?
Babcia Tosia, która zaraziła mnie tą pasją. Oraz Ciocia Ela z którą wymieniamy się wzorami czy opiniami o kordonkach.

4. Kawa czy herbata?
Zdecydowanie bardziej herbata, koniecznie czarna i gorzka. Kiedyś nie lubiłam mocnej ale ostatnio tylko taka mi smakuje.

5. Jaki jest według Ciebie najlepszy sposób na relaks?
Oczywiście szydełko lub druty, książka, fajny film czy muzyka.

6. Jaka jest Twoja ulubiona pora roku i dlaczego?
Lato bo bardzo lubię słońce i ciepło.

7. Skąd czerpiesz inspiracje do swoich prac?
Od wielu lat kupuję gazetki z wzorami, ale korzystam również internetu. Często coś podpatrzę na ulicy czy u znajomych. A czasami siadam bez konkretnego celu i "tworzę".

8. Jakie jest Twoje niezapomniane wspomnienie z życia?
Kiedy z odległości metra widziałam papieża Jana Pawła II podczas wizyty w Licheniu.

9. Jaka jest Twoja najlepsza hand-made`owa praca z której jesteś najbardziej dumna?
Z wszystkich jestem dumna, ale największy sentyment mam do pierwszego swetra jaki zrobiłam na drutach. Było to dobre 25 lat temu. Po środku przodu i rękawów był wzór z warkoczy, a od góry karczek z tym samym wzorem. Niestety już od dawna go nie mam.

10. Jaki jest Twój ulubiony zapach i dlaczego?
Jest ich wiele, ale ostatnio szczególnie często sięgam po Cerruti 1881.

11. Jaki jest Twój ulubiony kwiat?
Piwonia. Uwielbiam od dziecka a do tego ten zapach ...

Teraz przyszła pora na moje pytania. 
1. Czy lubisz swój zawód (pracę jaką wykonujesz), czy sprawia Ci on satysfakcję?
2. Masz jakiś film, książkę czy płytę po którą sięgasz w trudnych chwilach?
3. Jaki jest Twój ulubiony kolor?
4. Grasz na jakimś instrumencie (na nerwach rodziny się nie liczy :D)?
5. Co dominuje w Twojej diecie - słone czy słodkie?
6. Kim chciałaś być, jak byłaś dzieckiem?
7. Gdybyś miała możliwość przenieść się w czasie, jaką epokę byś wybrała?
8. Czego zawsze chciałaś się nauczyć, ale jeszcze nie zdążyłaś?
9. Lubisz latać czy wolisz poruszać się po lądzie?
10. Spódnica czy spodnie? Co dominuje w Twojej garderobie?
11. Kim jesteś - rannym ptaszkiem czy nocnym markiem?

Do zabawy zapraszam:

Pozdrawiam serdecznie :)
Kasia

Komentarze

  1. Bardzo dziękuję za nominację, czuję się wyróżniona i podobają mi się przygotowane przez Ciebie Kasiu pytania🙂Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  2. Jest kilka punktów stycznych :) Super :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Dzięki za odpowiedzi! :) Bardzo podoba mi się pomysł z kawiarnią dla dziergających - trzymam kciuki za wygraną w Lotto i urzeczywistnienie tego planu :D

    OdpowiedzUsuń
  4. Miło dowiedzieć się o Ciebie jeszcze więcej ;)
    Pomysł z kawiarnią też bardzo mi się spodobał :)

    OdpowiedzUsuń
  5. I kolejne nowe wiadomości, jakich można się o Tobie dowiedzieć :) Fajna ta zabawa, bo właśnie możemy siebie poznać ciut lepiej z tej "drugiej" strony :) DO zobaczenia w kawiarni! :D

    OdpowiedzUsuń
  6. Świetnie dowiedzieć się o tobie czegoś nowego ;) Pozdrawiam serdecznie :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Dziękuję za nominację :) W tym tygodniu odpowiem na pytania :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Dziękuję za zaproszenie do zabawy :) Chętnie wezmę w niej udział :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Punkt ósmy rewelacja:) Też bym to zrobiła;)

    OdpowiedzUsuń

Prześlij komentarz