Komplet z ceramicznymi koralikami

Niedawno przypadkowo wpadł mi w rękę szydełkowy pierścionek, który zrobiłam prawie rok temu. Bardzo go lubię nosić, jest bardzo wygodny. Ozdobiony jedynie ceramicznym koralikiem jest prosty, ale jednocześnie niezwykle oryginalny.


Wykonany jest z włóczki Alize Aura, o której już wspominałam przy okazji prezentacji szydełkowych kolczyków. To świetny materiał na biżuterię, nitka ma lekki połysk, nie jest za gruba, bardzo dobrze znosi częste użytkowanie. 


Wczoraj postanowiłam zrobić do kompletu zawieszkę. Do tego stopnia lubię biżuteryjne komplety, że kupując kolczyki zastanawiam się do jakiego pierścionka będą mi pasować i odwrotnie :). 


Forma musiała być równie prosta. Dlatego zrobiłam koło i ozdobiłam je podobnymi ceramicznymi koralikami. Brązowe i żółte, z pozoru nie pasujące kolorystycznie do srebra, nadają zawieszce swoistego charakteru.


Wyszło lepiej niż się spodziewałam. Szczególnie ładnie prezentuje się na ciemnym tle. A z pierścionkiem powstał ciekawy komplet. Już się nie mogę doczekać, kiedy go założę ;).

Jestem ciekawa Waszej opinii. Będę wdzięczna za wszystkie komentarze.

Pozdrawiam serdecznie!
Kasia

Komentarze

  1. Bardzo mi się podoba Twoja biżuteria. Jest cudowna w swej prostocie i pięknie połączyłaś ceramikę z szydełkiem. Jednocześnie skromna ale bardzo awantażowa. Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję Elu :). To Ty zmobilizowałaś mnie do działania tymi pięknymi naszyjnikami, które ostatnio stworzyłaś :).

      Usuń
  2. Podoba mi się Twój komplet :) Pierścionek jest bardzo oryginalną ozdobą :) Ale moje serce skradła zawieszka 💜

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dzięki :). A ja jednak wolę pierścionek, chociaż zawieszka też jest ok :).

      Usuń
  3. Całkiem coś innego. Ale ma swój urok. Pozdrawiam😊

    OdpowiedzUsuń
  4. Całkiem coś innego. Ale ma swój urok. Pozdrawiam😊

    OdpowiedzUsuń
  5. Przede wszystkim, kiedy zobaczyłam Twój pierścionek, to taką biżuterię bym nosiła! Jestem nim zachwycona! Do niego powstała zawieszka - niezwykle szykowna! Bardzo piękna praca! A jak kamienie przyczepiłaś do włóczki?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję :). Te kamyki mają otworki i po prostu je przyszyłam :D.

      Usuń
  6. Przepiękny komplecik ! Koraliki bardzo mi się podobają :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję :). Kupiłam je, bo tak mi się podobały, że nie mogłam się oprzeć pokusie. Najbardziej lubię właśnie takie ceramiczne, mają swój niepowtarzalny urok :).

      Usuń
  7. Zobaczyłam i zapragnęłam :D Też chcę takie, niech no tylko czas i koraliki znajdę :D

    OdpowiedzUsuń
  8. Coś innego, bardzo oryginalne i wygląda cudownie. :D

    OdpowiedzUsuń
  9. Wspaniały pomysł! Kasiu, gratulacje :)

    OdpowiedzUsuń
  10. W prostocie siła ;) bardzo mi się podoba takie zestawienie :)

    OdpowiedzUsuń
  11. Kasiu piękny komplecik! Wszystko do siebie pasuje wspaniale:)

    OdpowiedzUsuń
  12. Bardzo oryginalna biżuteria, a koraliki przypominają mi bursztyny. Świetny komplet stworzyłaś😀

    OdpowiedzUsuń
  13. Pierścionek rzeczywiście jest bardzo oryginalny. Fantastycznie prezentuje się na palcu. Po prostu cudowny ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję :). Bardzo lubię go nosić, jest bardzo wygodny. Zawsze lubiłam duże pierścionki i ten jest dla mnie w sam raz :).

      Usuń

Prześlij komentarz