Zainspiruj się we wrześniu :)

Bardzo szybko minęły wakacje, które w tym roku do najcieplejszych niestety nie należały. Jesień też nie zapowiada się zbyt optymistycznie, dlatego we wrześniowym odcinku serii "Zainspiruj się w ..." postanowiłam podrzucić Wam kilka pomysłów na nakrycia głowy. A konkretnie na moje ulubione berety :D. 



















































Ciekawa jestem, które z powyższych wzorów przypadły Wam do gustu. Moim szydełkowym faworytem jest nr 8, natomiast dzierganym nr 14 i 16. Do tej pory jeszcze nie zrobiłam żadnego beretu na drutach, ale na pewno to się wkrótce zmieni. Natomiast na szydełku zrobiłam dwa lata temu nr 11, jako element jesiennego zestawu.

Może zamiast beretów wolicie czapki, kapelusze czy opaski. Mam jednak nadzieję, że któryś ze wzorów przekona Was do tego nakrycia głowy :).

Pozdrawiam serdecznie!
Kasia

Komentarze

  1. Kurde. Ja nie lubię beretów. Ale ten pierwszy i siódmy wyglądają naprawdę nieźle.... Jakbym znalazła odpowiednią włóczkę, to kto wie.... ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Tak, kolorystyka pierwszego jest fantastyczna. Odpowiednia na jesienną szarugę, która w tym roku jest bardzo prawdopodobna :(.

      Usuń
  2. Mi bardzo podoba się nr 4 i 16. Inspiracje są cudne. Choć nie przepadam za czapkami to takie chętnie bym nosiła:)

    OdpowiedzUsuń
  3. W każdym wyglądam tak samo, więc wolę okręcać się szalem :) Numer jeden-mój faworyt!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Kiedyś miałam tak samo, ale od momentu kiedy bardzo polubiło mnie zapalenie zatok, nakrycia głowy są obowiązkowe :).

      Usuń
  4. Nr 1 u mnie nr 1😀. Najbardziej podobają mi się kolorowe więc nr. 11 też jest bardzo ciekawy🙂

    OdpowiedzUsuń
  5. Świetnie inspirację , mi spodobały się wszystkie modele w niebieskim kolorku ;)

    OdpowiedzUsuń
  6. No i proszę, nawet berety nie muszą wyglądać stereotypowo :) ja zdecydowanie bardzie wolę czapki, chociaż nie wypowiadam się na temat beretów, bo nigdy jeszcze żadnego nie miałam ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja mam w planach zrobić pierwsze skarpetki, to może Ty zrobisz pierwszy beret?

      Usuń
  7. Nr 1 jest cudowny po prostu! Może zdążę go jeszcze zrobić na tą jesień.
    Zrobiłam w sumie w życiu dwa kaszkiety na bazie beretu (nie dla mnie - nie cierpię tego fasonu) oraz dawno temu berecik dla małej kuzynki.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Kaszkiety bardzo mi się podobają ale u innych ... . Ja wyjątkowo dobrze czuję się w beretach, nawet tych (delikatnie) moherowych :D .

      Usuń
  8. Niestety, nie przekona mnie nic do beretów. Czapki - bardzo na TAK ! I choć kilka tu pokazanych beretów jest całkiem, całkiem- to wolę czapkę, albo nic. Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  9. Berety podobają mi się na innych, ja w nich wyglądam okropnie :(

    OdpowiedzUsuń
  10. Ja na sobie wolę czapki.
    Dużo propozycji przygotowałaś. Ten zielony fajnie wygląda na modelce.
    Pozdrawiam :))

    OdpowiedzUsuń

Prześlij komentarz