Jesienne liście

Wydaje mi się, że jesień przyszła w tym roku wyjątkowo wcześnie, chociaż spoglądając w kalendarz upewniam się, że jest już październik. Ostatni miesiąc minął mi jak błyskawica i obawiam się, iż w tym tempie niedługo będziemy szykować się do świąt. Ale zanim to nastąpi chciałam Wam pokazać jesienne podkładki.


Ten wzór zna chyba każdy, kto szydełkuje. Pomimo swojej popularności nie traci nic ze swojego uroku. 


Moje liście nie są w barwach typowych dla obecnej pory roku tylko w kolorze pistacjowym, dlatego mogą stanowić całoroczną ozdobę. Ale w aranżacji z prawdziwymi jesiennymi liśćmi bardzo ładnie się prezentują.


Przyznam się, że zrobiłam je chyba dwa lata temu. Nie wiem dlaczego wcześniej ich Wam nie pokazałam, ale nadrabiam to dzisiaj. Wykonane są z kordonka nowosolskiego 50 x 4, szydełkiem nr 2. Pomimo ciągłego użytkowania nie noszą żadnych śladów zużycia. I na szczęście udało się uniknąć plam. 

Co do ozdób świątecznych to jestem ciekawa czy już je robicie. Ja nie zaczęłam nawet o nich myśleć, ale przeglądając strony na FB zauważyłam, że wiele osób ma już sporo gotowych gwiazdek, dzwonków czy aniołków. Jak dla mnie to zbyt wcześnie, ale przecież każdy robi jak uważa.

Pozdrawiam jesiennie :).
Kasia

Komentarze

  1. Jak na 2 lata używania, to wyglądają na nówki-sztuki :) Często musisz poprawiać w nich krochmal? Świetnie trzymają kształt :) PS: u mnie świąteczne ozdoby też póki co nie istnieją; moim zdaniem robienie ich tuż przed świętami dodaje okresowi oczekiwania wiele uroku :) Chyba, że ktoś planuje swoimi udziergami obdarować rodzinę i znajomych, wtedy śnieżynki i aniołki zaczyna dziergać już w czerwcu :P

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ponieważ udało mi się uniknąć plam, prałam je dopiero dwa razy, a krochmaliłam w sumie tez dwa razy. Po kolejnym praniu pewnie nic nie będę robić tylko dobrze je wyprasuję :).

      Usuń
  2. Listki urocze:) Wzór jest ponadczasowy, bo pasuje na każdą jesień:) Ja już zaczynam myślę o świętach, choć mam już trochę dekoracji na pierwszy rzut poszła serwetka ze świątecznym motywem;)

    OdpowiedzUsuń
  3. Robiłam je w podstawówce :) Jak dziś pamiętam z rudej, melanżowej nitki. Super!!!

    OdpowiedzUsuń
  4. Oczywiście, że znam ten schemat :D Sama robiłam kiedyś podobny świecznik ;) Wyszły świetnie (uwielbiam lody pistacjowe :)) i wyglądają cudownie :) Ja jeszcze za ozdoby choinkowe się nie chwytam - zobaczymy, czy w ogóle chwycę hahaha ale gdyby nawet, to pewnie dopiero w grudniu - późno, ale wolę w świątecznym nastroju niż, żeby zacząć za szybko i później mnie opuści ;)

    OdpowiedzUsuń
  5. Piękne :)
    Co do ozdób świątecznych ja póki co się wstrzymuję. Mam ich strasznie dużo, bo co roku tyle ich tworzę :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Też mam ich naprawdę dużo, ale i tak mam w planach kolejne. Ale w tym roku zupełnie inne, robione na drutach. Ale to jeszcze trochę :).

      Usuń
  6. Właśnie jestem w trakcie produkcji m.in. właśnie takiego liścia 🍀 ciekawe czy wyjdą mi równie ładne jak Twoje😉 o Świętach jeszcze nie myśle muszę dokończyć inne prace. Pozdrawiam😀

    OdpowiedzUsuń
  7. Witaj w klubie ! Kto nie robił listków.... Właśnie . Twoje są piekne, a aranżacja bardzo mi się podoba. Serdecznie pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  8. Super kolor dla tych pięknych listeczków !

    OdpowiedzUsuń
  9. Wstyd się przyznać, ale nie znałam tego wzoru, listki wyglądają przepięknie, więc muszę nadrobić zaległości :p

    OdpowiedzUsuń
  10. piękne są Kasiu. I ten kolor pistacjowy - rewelacja. Muszę koniecznie zamówić!
    Ozdoby świateczne? Też już o tym myślałam, ale narazie tyle innych rzeczy jest do zrobienia. Święta poczekają... :) Pozdrawiam cieplutko!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dzięki :). Niestety, chyba nie poczekają :(. Niby jeszcze tyle czasu a tak szybko to zleci, że się nie obejrzymy a będzie już styczeń. Ale ozdoby zdążymy zrobić :).

      Usuń
  11. Też nie robiłam jeszcze liści. Twoje Kasiu są wspaniałe, takie równiutkie i dopracowane. Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  12. Bardzo ładne liście. Też zrobiłam takie, chyba nawet z podobnego wzoru. Co do ozdób zimowych i typowo bożonarodzeniowych to też już zaczynam robić. W internecie znalazłam mnóstwo inspiracji. Mam już zrobiony obraz bałwanka, wykonany techniką filet. Postu jeszcze nie opublikowałam bo za oknem taka piękna jesienna pogoda. Wstrzymam się jeszcze kilka dni.

    OdpowiedzUsuń

Prześlij komentarz