Poczułam święta ...

... i zrobiłam pierwszą ozdobę. Prostą serwetkę ze złoto - srebrnymi elementami. Wzór pochodzi z gazetki Sabrina Robótki Extra nr 6/2013 - Boże Narodzenie. W oryginale serwetka jest zielona ze srebrnym wykończeniem, ja jednak zdecydowałam się na jaśniejszą wersję. 


Do jej zrobienia zmotywował mnie mój najnowszy zakup czyli metalizowany kordonek YarnArt Camellia. Jest trochę cieńszy niż Maxi i miałam obawy czy ich połączenie się uda, ale wyszło lepiej niż się spodziewałam. 


Nitka jest bardzo wydajna i nie jest bardzo sztywna, dzięki czemu nie skręca się tak jak inne tego typu kordonki. Dużym plusem jest również bogaty wybór kolorów, w tym takie połączenia jak miętowy ze srebrną nitką czy jasny fiolet z fioletową nitką. Wszystkie kolory możecie obejrzeć tutaj.


Obserwując blogi i strony na FB zauważyłam już pełną gotowość do świąt, dlatego też postanowiłam zacząć przygotowania. W tym roku nie mam w planach zbyt wielu ozdób, ale przynajmniej zrobię je na spokojnie. I zostanie mi czas na pieczenie pierniczków i ciastek.

Pozdrawiam serdecznie!
Kasia

Komentarze

  1. Piękna, delikatna serwetka będzie idealna do Świątecznego wystroju :) Przypomina mi trochę taką delikatną śnieżynkę :) Ja w tym roku znów tylko pomyślę o ozdobach, bo mam do zrobienia pracochłonne rzeczy i pewnie mi czasu nie wystarczy :P

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dzięki :). Masz rację, że wygląda jak śnieżynka :D. Dopiero teraz zauważyłam :D.

      Usuń
  2. Bardzo ładna serwetka i taka delikatna. Ja już kiedyś łączyłam z tym kordonkiem m.in kordonek Maxi przy wykonywaniu np. aniołków wychodziło też fajnie. Ja w tym roku też nie zamierzam robić wielu ozdób świątecznych. Coś tam powstanie, ale więcej czasu wolę poświęcić innym rzeczom. Również piernikom:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dzięki :). Uwielbiam pierniki i pierniczki .... już mi ślinka leci na samą myśl :D.

      Usuń
  3. Serwetka jest bardzo ładna, taka delikatna i zwiewna. Jak śnieżynka (jak to już napisały koleżanki ;)).

    OdpowiedzUsuń
  4. Piękna serwetka , świetny wzór:)

    OdpowiedzUsuń
  5. Śliczna jest ;) I zdecydowanie lepiej wygląda w tych kolorach niż w oryginale ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję :). Ale ta zielono - srebrna też pięknie się prezentuje :).

      Usuń
  6. Kordonka YarnArt nie próbowałam, dopisuję do listy „Do wypróbowania”. Seweta piękna, filigranowa, oglądanie takich dekoracji od razu przywodzi na myśl święta 🌲Pozdrawiam 😀

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję :). Bardzo polecam Camellię, ostatnio wypróbowałam inne kolory, wszystkie są śliczne i bardzo przyjemne w dzierganiu :).

      Usuń
  7. Kasiu! Piękna serweteczka! Idą święta... :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Piękna i delikatna. Nie widziałam jej w zielonym kolorze, ale ta wydaje mi się idealna. Ja jeszcze nie zaczęłam świątecznych robótek, póki co poczułam zimę i robię czapy :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję :). U mnie odwrotna sytuacja - ozdoby się robią a czapki czekają :D.

      Usuń

Prześlij komentarz