Świąteczna firanka ...

... a właściwie firaneczka, bo jest niewielka, ma ok. 35 cm na 50 cm.


Wzór pochodzi z gazetki Sabrina Robótki extra 6/2011 - Święta Bożego Narodzenia. Musiałam go trochę przerobić, żeby dopasować do wymiaru okna, ale udało się i pasuje idealnie. Niestety, mycie okien zaplanowałam dopiero za dwa tygodnie, dlatego do celów sesji zdjęciowej musiałam znaleźć tło zastępcze :).


Firanka wykonana jest z kordonka Maximum, który według mnie niczym się nie różni od Maxi. Ponieważ ostatnio nie przepadam za bielą na oknach specjalnie wybrałam odcień 003 czyli kremowy.

To jedna z niewielu ozdób jakie w tym roku stworzę. Ale przecież toaleta też zasługuje na świąteczny klimat :). A jak u Was przebiegają przygotowania do świąt? Koniecznie się pochwalcie.

Pozdrawiam serdecznie!
Kasia

Komentarze

  1. Śliczna firaneczka, aż czuć atmosferę świąt. Z pewnością ozdobi okienko i będzie cudnie. Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  2. Piękna firanka - oczywiście, że i toaleta zasługuje na świąteczny akcent! :) U mnie poza świąteczną kartką na konkurs do przedszkola - robimy wspólnie, ja tylko poddaję pomysły i trochę szydełkuję, resztę robi Bąbelek, to brak szydełkowych przygotowań do Świąt i pewnie znów zabraknie mi czasu, ale od stycznia ruszam z produkcją już na kolejny rok, żeby tym razem ozdobić swój dom :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dzięki :). W tym roku mam taki deficyt czasowy, że chyba rzeczywiści w przyszłym roku zacznę przygotowania już w sierpniu. Zawsze wydawało mi się to dziwne, ale teraz rozumiem ten pośpiech :).

      Usuń
  3. Też mnie nosi, żeby wyfiletować coś na święta :) Świetny wybór, też muszę przejrzeć tę gazetkę :) No i nie bądź taka skromna - 35x50cm to całkiem dorodny wytwór! :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję :). Pięknie to ujełaś - wyfiletować :D. Pochwal się jak już coś wyfiletujesz :D.

      Usuń
  4. Cudowna, będzie tworzyła klimat :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Klimat Świąt już czuć na Twoim blogu, piękna firanka i jakie ładne wykończenie góry. Też muszę pomyśleć o ozdobach świątecznych 😀Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję :). Szczerze mówiąc zwróciłam uwagę na to wykończenie dopiero po Twoim komentarzu :). Proste, ale dodaje bardzo dużo uroku :).

      Usuń
  6. Bardzo świąteczna i urocza firaneczka;)

    OdpowiedzUsuń
  7. Bardzo delikatna, ładna firaneczka :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Tło zastępcze spisało się na medal ;) Ja ostatnio mam fazę na koronki siatkowe, pewnie dlatego, że dopiero teraz zczaiłam jak się to robi, a przecież to takie proste... ;) Firanka na okno bardzo mi się podoba ;)

    OdpowiedzUsuń

Prześlij komentarz