Anielskie odwiedziny

Takie delikatne, koronkowe aniołki wpadły do mnie na chwilkę, bo już za moment przeniosą się do mojej koleżanki, gdzie zamieszkają na tegorocznej choince.


Być może wzór jest Wam znany, pochodzi z jednej ze stron na FB, ale niestety nie pamiętam jego autorki. Ja robię je już trzeci rok i za każdym razem podobają mi się bardziej



W tym roku po raz pierwszy kupiłam kordonek Ada 5. Jest on odrobinkę grubszy niż Maxi, ale to żaden problem, następnym razem muszę po prostu wybrać jego cieńszą wersję. Nitka jest naturalnie sztywna, nawet przed krochmaleniem robótka nie jest wiotka i ładnie się układa, co bardzo mi odpowiada.



Nie miałam zamiaru robić w tym roku dużo ozdób i całe szczęście, bo mam problem wykonać nawet to co zaplanowałam. Od września czas biegnie jak szalony, mam nadzieję, że w nowym roku trochę zwolni. A na razie - byle do świąt!

Pozdrawiam!
Kasia

Komentarze

  1. Wspaniałe! Jeszcze takich nie widziałam! Pozdrawiam serdecznie.

    OdpowiedzUsuń
  2. Cudowne Twoje anielinki. Masz rację, czas jak szalony. Ja też nie wiem w co ręce włożyć, a raczej szydełko. Cudne są, zwiewne i eteryczne.

    OdpowiedzUsuń
  3. Aniołki sa prześliczne.Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Przyznam że Twoje aniołki są wyjątkowe, a widziałam ich już wiele. Motyw mi nie znany, cudny😊

    OdpowiedzUsuń
  5. Bardzo fajnie prezentują się aniołki z tego wzoru, szkoda że go nie mam.

    OdpowiedzUsuń
  6. Wyjątkowe :) jeszcze takich nie widziałam. Bardzo mi sie podobają.

    OdpowiedzUsuń
  7. Cyba nie należę do tej grupy, a szkoda, bo aniołki są przepiękne. Kiedy zobaczyłam je pierwszy raz na fb, to przez głowę mi przeszło, że są trójwymiarowe i za każdym razem, kiedy na nie patrzę, szukam tej płaszczyzny :D Świetny wzór!

    OdpowiedzUsuń
  8. Cudowne są te aniołki. Też robiłam z tego wzoru :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Cudowne! Pięknie się prezentują :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Aniołki urocze, ja kończę swojego :) Serdecznie pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  11. Delikatne i urocze:) Pięknie wyglądają na choince:)

    OdpowiedzUsuń
  12. Piękne. Muszę znaleźć ten wzorek

    OdpowiedzUsuń

Prześlij komentarz