Brugijskie złotko

W ostatnim dniu roku chciałam Wam pokazać serwetkę, która wystawiła moją cierpliwość na dużą próbę. Koronki brugijskie nie są trudne, ale wymagają dużego skupienia i stalowych nerwów. Przypominają mi trochę wędrówkę po labiryncie. Warto się jednak potrudzić, bo wszystkie trudności rekompensuje fantastyczny efekt końcowy.


Wzór pochodzi z gazetki Sabrina Wydanie Specjalne nr 5/2017.




Serwetka wykonana jest z kordonka Opus Maximum w kolorze jasnobeżowym ze złotą nitką. W porównaniu do podobnej nitki Maxi, dużo lepiej się nią dzierga, nie jest taka sztywna i się nie skręca. Trzeba tylko uważać, bo czasami złota nitka się haczy o szydełko. 


Ponieważ dzisiaj Sylwester życzę Wam szampańskiej zabawy bez względu na to czy będziecie się bawić na balu, domówce czy białej sali :). A w Nowym Roku życzę Wam wszystkiego co najlepsze, samych radosnych chwil i mnóstwa fantastycznych prac. Dziękuję również za wszystkie odwiedziny i przemiłe komentarze. 

Do Siego Roku!
Kasia

Komentarze

  1. Serweta jest cudowna i oryginalna. Kasiu wszystkiego robótkowego Ci życzę i cudownego 2018 roku bez trosk i kłopotów.

    OdpowiedzUsuń
  2. Przesliczne serwetka z tym wzorem koronki brugijskiej. Szesliwego Nowego Roku .Pozdrawiam serdecznie .

    OdpowiedzUsuń
  3. Odpowiedzi
    1. I wcale nie jest taki trudny, tylko wymaga cierpliwości ;).

      Usuń
  4. Nooo robi duże wrażenie, piękna powstała. Wszystkiego dobrego. 😀

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję bardzo :). Szkoda, że na zdjęciach nie widać jak ładnie się błyszczy ta złota nitka :).

      Usuń
  5. Piękna! Też kiedyś próbowałam tą koronkę, ale niestety jej nie dokończyłam. Szczęścia w Nowym Roku!!!

    OdpowiedzUsuń
  6. Ja myślę, że to, co wystawia nas na największe próby, okazuje się arcydziełem!!! Życzę Tobie w 2018 abyś dalej tworzyła i pokazywała swoje dzieła, mnóstwa weny i niekończących się zapasów ;)

    OdpowiedzUsuń
  7. Przyznam szczerze, że miałam chrapkę na ten wzór, ale jeszcze się nie odważyłam:) Twoja serwetka to mistrzostwo świata!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję :). Jeżeli nie musisz się spieszyć (ja zaczęłam ją tydzień przed świętami i koniecznie chciałam żeby znalazła się na świątecznym stole) to bardzo polecam. Nie jest wcale trudna, wzór się powtarza i robi się przyjemnie. Tylko trzeba mieć spokój i czas :).

      Usuń
  8. Piękna, jeszcze nie robiłam.

    OdpowiedzUsuń

Prześlij komentarz