Chusta w liście ... po raz trzeci :)

Miałam Wam dzisiaj pokazać coś zupełnie innego, ale niestety dopadło mnie zapalenie zatok i przez cały tydzień nie miałam siły na żadne robótki. Mam nadzieję, że nadchodzący tydzień będzie lepszy.
W zastępstwie zaprezentuje się trzecia chusta w liście. 


Włóczka to oczywiście Delight Drops, w kolorze nr 17 "malinowe ciasto". Kolory niestety są znowu trochę przekłamane. W rzeczywistości są trochę ciemniejsze.







Ten wzór jest wyjątkowy, bo pomimo wykonania trzech identycznych chust (praktycznie jedna po drugiej), z przyjemnością zrobię kolejne. Ale to dopiero za jakiś czas ;).

Pozdrawiam serdecznie!
Kasia

Komentarze

  1. Piękna! Śliczne kolory! Bardzo mi się podoba!

    OdpowiedzUsuń
  2. Z przyjemnością takim ciastem bym się okryła :) Ja tym wzorem nie robię, a się zakochałam i nie mam dość Twoich prac i chce się więcej :D Te chusty podbiją świat! :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. No i dużo zdrówka - sama wiem, czym jest zapalenie zatok, także mam nadzieję, że już zdrowiejesz!

      Usuń
  3. Tak bardzo podobają mi się Twoje chusty w liście że ciagle nie mam ich dość, są piękne. 😀Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  4. Każda prezentowana przez Ciebie chusta to dla mnie taki mały motywator, żeby jednak sięgnąć po druty :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Kasiu, jak zwykle piękna jest Twoja chusta! Uwielbiam je oglądać :)
    Buziolki!

    OdpowiedzUsuń
  6. Bardzo ładne kolory. Świetna chusta.
    Pozdrawiam :))

    OdpowiedzUsuń
  7. Piękna chusta w super kolorystyce.Zdrowka życzę. Serdecznie pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  8. Jak zawsze z wielką przyjemnością oglądam Twoje nowości i czekam na następne. Mam nadzieję, że choróbsko Cię szybko opuści. Dużo zdrówka, pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  9. Bardzo ładna :) Fajna nazwa koloru włóczki :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Te chusty są takie piękne! A ta liściasta to już w ogóle cudeńko! Zawsze podziwiam za cierpliwość moje jedna zaczęta chusta leży od dwóch lat już chyba w kartonie i czeka...

    OdpowiedzUsuń
  11. Piękna chusta , te listki sa takie delikatne ,cudowne!

    OdpowiedzUsuń
  12. Twoje chusty w liście są rewelacyjne:) Bardzo mi się podobają i ogromnie żałuję, że nie potrafię robić na drutach:)

    OdpowiedzUsuń
  13. Śliczna! Wzór, wykonanie, kolory - wszystko :) Ja właśnie zabieram się do wykonania mojej pierwszej chusty. Zdrówka!

    OdpowiedzUsuń
  14. Przepiękne chusty w Pani wykonaniu. Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń

Prześlij komentarz