Moja pierwsza wygrana...

... albo druga bo jeżeli dobrze sobie przypominam to w przedszkolu wygrałam pluszowego pieska :). 
Pod koniec listopada, Ula z bloga Twórcze pasje szydełkowanie, ogłosiła urodzinową rozdawajkę, którą (ku mej olbrzymiej radości) wygrałam ja!



Nagrodą jest uroczy komplet sześciu kwadratowych podkładek pod kubki w kolorze soczystej czerwieni.


Całość została zapakowana w pudełko z okrągłą podkładką w którym odkryłam również moje ulubione słodkości i kartkę z życzeniami :D.


Jeszcze raz bardzo dziękuję Uli. Chociaż minął już miesiąc od ogłoszenia wyników jestem w dalszym ciągu w lekkim szoku, że udało mi się wygrać. Prezent jest piękny, misternie wykonany oraz bardzo praktyczny. I bardzo mi się podoba :). 

Pozdrawiam serdecznie!
Kasia

Komentarze

  1. Cudowności dostałaś i w dodatku w moim ostatnio ulubionym czerwonym. Ciesz się z prezentu. Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Oj, cieszę się bardzo :). A w rzeczywistości ta czerwień jest dużo bardziej nasycona niż na zdjęciach :). Pozdrawiam

      Usuń
  2. Gratuluję. Piękny prezent.
    Pozdrawiam :))

    OdpowiedzUsuń
  3. Piękny prezent! Jeszcze raz gratuluję wygranej i życzę więcej takich wpisów w tym roku :D

    OdpowiedzUsuń
  4. Świetna zdobycz! Może to pierwsza nagroda z wielu? :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dzięki :D. Licząc średnią, to kolejna wygrana będzie za wiele lat, ale nigdy nie wiadomo co los przyniesie.

      Usuń
    2. A może za Tobą 7 chudych nagrodowo lat, a przed Tobą - 7 tłustych? :D Nigdy nie wiadomo, ale zawsze warto pomóc szczęściu i wziąć udział tu czy tam w jakimś konkursie ;)

      Usuń
  5. Miód na moje serce❤️ Dziękuję Ci bardzo za udział nie tylko w rozdawajce urodzinowej ale również w zabawie „Podaj dalej”. Produkcja w trakcie, trochę to potrwa...Pozdrawiam😀

    OdpowiedzUsuń
  6. Gratuluję ! Ula tworzy cuda ;)

    OdpowiedzUsuń
  7. Gratuluję:) Wygrana jest śliczna;)

    OdpowiedzUsuń
  8. Witam, chciałabym prosić o poradę. Moja teściowa robi serwetki na drutach, wiec w ramach prezentu – jeszcze zaległego na Dzień Babci, chciałabym kupić jej trochę materiałów do dziergania. Kupiłam już kordonek – bo pamiętam ze moja mama robiła z niego serwetki, ale wiem że jest tez włóczka która się do tego nadaje – ale nie wiem jaka bo w tym temacie jestem noga. Jeśli mogłaby Pani podpowiedzieć mi co mogłabym kupić byłabym wdzięczna.
    Kasia

    OdpowiedzUsuń

Prześlij komentarz