Kocie podkładki

Wczoraj było kocie święto ale nie obchodziłam go jakoś specjalnie. Moje dwa gagatki nie dostały nawet lepszych kąsków. Wiem, jestem niedobra, ale na co dzień mają ich wystarczająco dużo :D. Postanowiłam za to zrobić z tej okazji coś, o czym już dawno myślałam, czyli podkładki w kształcie kociej głowy.

Wzór jest najprostszy z możliwych, wystarczy popatrzeć na zdjęcie. Jeżeli jednak ktoś nie lubi odrabiać z gotowej pracy, na YouTube można znaleźć kilka filmików w których krok po kroku pokazano jak je zrobić.



Do ich wykonania wykorzystałam resztki sznurka jakie zostały mi po zrobieniu sznurkowych torebek. Osobiście uważam, że najładniejsze wychodzą  właśnie ze sznurka 5 mm, chociaż z drugiej strony wydaje mi się, że są trochę za grube, a co za tym idzie mało praktyczne. 


Nie tylko miłośnicy kotów powinni docenić swoisty urok tych podkładek. Mała rzecz, a cieszy.

Pozdrawiam serdecznie!
Kasia

Komentarze

  1. Super podkładki. Proste, a jakie efektowne. Mój kociak rezydent emeryt dziś świętował - dostał małego schabowego i mlaskał jak dziecko. Tak się zastanawiam waśnie czy nie za grube są te podkładki. Nie robiłam ze sznurka, to nie wiem. Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  2. Kocie podkładki są super, fakt nie potrzeba wiele do szczęścia😀

    OdpowiedzUsuń
  3. Ten melanżowy sznurek jest rewelacyjny :D Nie mogę się napatrzeć :) Zaryzykowałabym stwierdzenie, że pewnie podkładki są dobrane kolorystycznie do kotków, ale ten melanż mi tu nie pasuje :P Ja też miałam podobne wrażenie o podkładkach z 5 mm sznurka, aczkolwiek i tak się sprawdzają :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Cudnie wyszły :) Dla fanów kotów by mogła z tego być kocia girlanda :D

    OdpowiedzUsuń
  5. Ja świętowałam, kupiłam sobie ciastko i nawet chłopak mi życzenia złożył :P Podkładki prześliczne i zastanawiam się czy dałoby się jakoś obrobić dookoła w kwadrat albo coś i zrobić torbę :D

    OdpowiedzUsuń
  6. Świetne kociaki, od razu widać że to kotki :) Już pisałam, torby rewelacyjne!

    OdpowiedzUsuń
  7. Bardzo ładne :) Ja nie obchodzę Dnia Kota, ale ostatnio ratowałam kocie istnienie :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Proste a jakie urocze! Kociaki rządzą:)

    OdpowiedzUsuń

Prześlij komentarz