Prezent od Uli

W Nowy Rok Ula z bloga Twórcze pasje szydełkowanie ogłosiła zabawę "Podaj dalej". Miałam szczęście, jako pierwsza zgłosiłam swój udział i w tym tygodniu otrzymałam wspaniałą przesyłkę. W sam raz na Zajączka :D.


Poduszka, zakładki, mandala i igielnik są dopracowane do ostatniego oczka i już znalazły swoje miejsca w moim domu. 




Zgodnie z zasadami zabawy teraz moja kolej na obdarowanie kogoś paczką - niespodzianką. Zapraszam chętnych do udziału, dwie pierwsze osoby, które zgłoszą się pod tym postem otrzymają taką przesyłkę. Na realizację mam rok czasu, ale obiecuję, że na pewno tyle to nie potrwa ;).  

Pozdrawiam bardzo słonecznie!
Kasia

Komentarze

  1. Odpowiedzi
    1. Tak Jolu, jesteś pierwsza :D. Dziękuję za zgłoszenie, paczka za jakiś czas poleci do Ciebie :).

      Usuń
  2. Ja druga. Piękny prezent. Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Do Ciebie Elu również taka paczka trafi. Dziękuję za udział w zabawie. Pozdrawiam :).

      Usuń
  3. Na ja trzecia. Ale to nic. Uwielbiam tutaj zagladać. Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Szkoda, ale może jeszcze kiedyś się uda. Jakaś podobna zabawa na pewno jeszcze się pojawi. Pozdrawiam :).

      Usuń
  4. Odpowiedzi
    1. Bardzo fajna. Niezwykle miło dostać taki fajny prezent handmade :).

      Usuń
  5. Ja się zawsze obawiałam takich zabaw - mam wrażenie, że nie byłabym w stanie skomponować takiej fajnej paczki. A ponieważ nie można wziąć udziału i jedynie takiej przesyłki otrzymać, to nigdy się nie zgłaszam :P

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Tworzysz takie wspaniałe rzeczy, że nie miałabyś najmniejszego problemu ze skompletowaniem takiej paczki :).

      Usuń
  6. Cieszę się że Ci się podoba. Pozdrawiam😀😘

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Wspaniały prezent :D, bardzo wysoko ustawiłaś poprzeczkę ;). Nie wiem co ja jeszcze wymyślę, pocieszam się, że mam trochę czasu. Pozdrawiam :).

      Usuń
  7. Tak, ja też byłam jako druga i potwierdzam! Prace są idealne, piękne i u mnie tez szybko znalazły swoje miejsce ;)

    OdpowiedzUsuń
  8. Przesliczna paczkę dostałaś .Pozdrawiam serdecznie.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. W rzeczywistości prezentuje się jeszcze lepiej ;). Pozdrawiam :).

      Usuń

Prześlij komentarz