Fale zachodzącego słońca

Taką poetycką nazwę posiada wzór na szal, który dzisiaj Wam zaprezentuję. 


Przez ostatnie dwa miesiące skupiłam się głównie na robótkach szydełkowych, ale tak bardzo chciałam wypróbować włóczkę Drops Delight w kolorze tęczy, że oczywiście nie oparłam się pokusie i sięgnęłam po druty. Z oczywistych względów kolejna chusta byłaby już przesadą zatem, dla odmiany, powstał szal.


Z 4 motków włóczki, przy pomocy drutów nr 5,5, powstał dosyć potężny udzierg - 220 cm na 70 cm. I nie są to wymiary ostateczne, bo nie blokowałam go maksymalnie. Jak już wspomniałam przy okazji innych chust, na drutach robię ściśle, co pozwala mi na dobór grubszych drutów niż zaleca producent. Ale uważam, że wzory mocno ażurowe (takie jak ten) tylko na tym korzystają.


Szal dziergało mi się bardzo przyjemnie, wzór jest prosty i intuicyjny, szybki do opanowania, a znaleźć go możecie tutaj. Włóczka też się pięknie prezentuje, prawdziwa tęcza. Wyszło lekko i delikatnie, a zarazem ciepło.

Pozdrawiam serdecznie!
Kasia

Komentarze

  1. Ciekawy wzór ! Bardzo mi się podoba :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Piękna nazwa wzoru i nawet patrząc na imponujących rozmiarów szal jego kolorystyka idealnie pasuje do nazwy wzoru :) A dziergasz w ekspresowym tempie!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję :). Najpierw była włóczka, a potem wzór, ale dopasowały się idealnie :).

      Usuń
  3. Prześliczny szal i nazwa świetnie pasuje :D

    OdpowiedzUsuń
  4. Cudna prezentacja, kolorystyka i wzór idealnie współgrają 😃😘

    OdpowiedzUsuń
  5. Piękna robótka! Na zdjęciach nie widzę co prawda wymiaru (może jakiś banan dla skali? :P), ale wierzę na słowo :) Mam tylko problem z interpretacją fragmentu Twojego wpisu; nie do końca wiem, co autorka miała na myśli ;) "Z oczywistych względów kolejna chusta byłaby już przesadą" - że przepraszam co? :D Jakie oczywiste względy? I niby jaka przesada? :D Coś takiego jak za dużo chust zwyczajnie nie jest możliwe, tak głoszą prawa fizyki! A w szczególności równanie na pojemność szafy na chusty, gdzie v (pojemność szafy) = n (liczba aktualnie posiadanych chust) +1 :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję :). Niestety muszę się przyznać, że z fizyki to zawsze byłam kiepska, dlatego nie miałam pojęcia o takim równaniu na pojemność szafy na chusty :D. Na szczęście nie mam szafy na chusty :D :D. Czy dotyczy to również szafy na szale????

      Usuń
    2. ....na pewno da się jakoś ten wzór przekształcić, żeby pasował też do szafy na szale, ale potrzebna by nam była pomoc kogoś bardziej matematycznie obeznanego, bo tu moja wiedza się kończy :D

      Usuń
  6. Jak zawsze zaskakujesz nas pozytywnie. Jesteś w tych sprawach mistrzem. Cudowny szal. Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  7. Pewnie już nie raz tak pisałam, ale zazdroszczę Ci umiejętności i szybkiego wykonywania tych dziełek! :) Sama nie mam dwóch lewych rąk do, że tak to ujmę, działań ręcznych ;) Ale mimo to mogę sobie tylko pomarzyć o Twojej wprawie! ❤
    Szal przepiękny, bardzo lubię takie połączenia kolorystyczne :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Cudowny! Bardzo podoba mi się ten Drops:) Ciekawa jestem czy nadaje się na szydełko:)

    OdpowiedzUsuń

Prześlij komentarz