Mega pisanka 2

Święta, święta i po świętach ... . Pozostając w tematyce świątecznej chciałam Wam dzisiaj pokazać ostatnią z ozdób wielkanocnych jakie przygotowałam w tym roku. To kolejna firanka w kształcie pisanki. A właściwie dwie identyczne.


Wzór pochodzi z tej samej gazetki co schemat na pierwszą mega pisankę czyli Szydełkowanie nr 1/2018. Po raz kolejny sięgnęłam również po kordonek Maximum w kolorze kremowym. Bardzo go lubię za jego jakość. Mam wrażenie, że nitka jest mniej sztywna niż Maxi, ale też ma ten ładny, delikatny połysk.

Mam nadzieję, że u Was dzisiaj jest równie ciepło i słonecznie jak u mnie :).

Pozdrawiam!
Kasia

Komentarze

  1. Bardzo mi się podoba! Naprawdę fajna!

    OdpowiedzUsuń
  2. Świetna praca!
    U mnie wiosna na całego :)
    Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  3. Super pisanka a aura na zewnątrz fantastyczna😀😘

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję :). W końcu można posiedzieć w ogrodzie, a bardzo mi już tego brakowało :).

      Usuń
  4. Jest cudowna <3 Ja właśnie tej Wielkanocy zorientowałam się, że mogę coś zawiesić na oknie, także na pewno będę coś kombinować - nie mam firanek, to chociaż ozdoba zawiśnie :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję :). Takie ozdoby są świetne bo robi się je szybko, a efekt jest jedyny w swoim rodzaju. Szkoda, że nie udało mi się zrobić żadnego sensownego zdjęcia jak wisiały w oknie. Fajnie się prezentowały ;).

      Usuń
  5. Pisanka jest świetna! Pewnie pięknie prezentowała się w Wielkanoc;)

    OdpowiedzUsuń

Prześlij komentarz