Oliwkowa serwetka

Pod koniec ubiegłego roku zgłosiłam swój udział w wyzwaniu "Sal u Klaudii", który ogłosiła Klaudia z bloga Szydełkiem wyczarowane. Zasady zabawy były bardzo proste - Klaudia wskazała nam wzór na serwetkę, którą trzeba było zrobić w określonym czasie. Dobór materiału i kolorystyki należał do autora. 


Niestety nie zdążyłam jej skończyć do 6 grudnia. Udało mi się dopiero po świętach, ale zamiast od razu zrobić zdjęcia i przesłać do Klaudii, schowałam ją na półkę i zupełnie o niej zapomniałam. Wstyd się przyznać, ale dopiero kilka dni temu, kiedy szukałam zupełnie innej serwetki, dosłownie wpadła mi w ręce.  


Moja wersja wykonana jest z oliwkowej Lenki. Bardzo lubię tą nitkę za jej jakość i ciekawą strukturę. Jest lekko sztywna i nie wymaga mocnego krochmalenia. 


Oto dwukolorowa wersja Klaudii - 




oraz ogniście czerwona wersja Uli z bloga Twórcze pasje -



Jak widać, największe znaczenie ma kolor. Pomimo zastosowania różnych nitek oraz rozmiarów szydełek wszystkie mają ok 50 cm średnicy. Niby są takie same, ale każda jest inna. I to jest sedno rękodzieła - każda rzecz jest unikatowa, nawet jeżeli powstała z tego samego wzoru.

Pozdrawiam serdecznie!
Kasia 

P.S. Ponieważ w piątek wyjeżdżam na urlop, na kolejny wpis zapraszam 27 czerwca.

Komentarze

  1. Piękna i masz rację niby wzór ten sam a każda inna. Intrygujesz mnie tą Lenką 😀Udanego urlopu i dużo 🌞

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję :). Polecam Lenkę, jest naprawdę bardzo dobra gatunkowo i w 100% naturalna. Ja właśnie zamówiłam sporą ilość nowych kolorów. Będzie się działo :D.

      Usuń
  2. Wszystkie piękne, czarowne magiczne. Twoja Kasiu delikatna, zwiewna i wiosenna. Pzdrawiam

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję ;). Myślę, że to zasługa delikatnej nitki i pastelowego koloru. Pozdrawiam serdecznie.

      Usuń
  3. Cooo?! Dopiero 27 czerwca?! No to oby to był wpis-tasiemiec :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ach, urlop ma swoje prawa :). Z tym tasiemcem to będzie problem, ale się postaram ;
      ).

      Usuń
  4. Prace, które są prezentowane są cudowne. Pozdrawiam serdecznie.

    OdpowiedzUsuń
  5. Przede wszystkim udanego wypoczynku i wracaj do nas z nową porcją pomysłów, robótek i energii :) Serwetka jest piękna - każda z przedstawionych ma swój urok. Świetny wzór :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję bardzo :). Urlop był krótki, ale bardzo intensywny. Bardzo dużo zobaczyłam a to najważniejsze.

      Usuń
  6. Przepiękna serwetka! Mam nadzieję, że urlop się udał:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję :). Było naprawdę bardzo fajnie i ciekawie. Tylko krótko ;).

      Usuń
  7. Chylę czoła przed systematycznością Twoich wpisów. Fajny pomysł z cotygodniowymi postami. Serwetka jest zdumiewająca. I Twoja wersja podoba mi się najbardziej. Czy istnieje choć cień nadziei, że podzielisz się schematem?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję bardzo ;). Nie jest to proste, ale bardzo się staram żeby co tydzień pojawił się jakiś post. Ze schematem nie ma problemu, poproszę tylko o przypomnienie na priv na FB.

      Usuń

Prześlij komentarz