Ruda Jagienka

Ostatnio nie dziergam już tak dużo chust oraz szali, ale cały czas obserwuję akcje wspólnego dziergania w grupie Podziergajmy wspólnie i kolekcjonuję kolejne wzory od Yellow Mleczyk. 


 
Chusta, którą Wam dzisiaj prezentuję nazywa się Jagienka. Wzór już od roku czekał cierpliwie, aż przyjdzie jego kolej i w końcu się doczekał. Pierwotnie miałam ją zrobić z bambusowej Nako Estiva, ale ostatecznie powstała z mojego ulubionego Drops Delight. Nie mogłam się oprzeć tej pięknej jesiennej kolorystyce. 


Nie jest to pora na chusty z wełny, ale byłam bardzo ciekawa jak te rudości i brązy będą się prezentować w gotowym wyrobie. Obawiałam się tylko czy cieniowana włóczka będzie się dobrze komponować z ażurowym wzorem. 


Na szczęście moje obawy się nie sprawdziły i efekt końcowy bardzo mi się podoba. Wzór jest bardzo prosty i intuicyjny. Dzięki temu praca idzie bardzo szybko i sprawnie, nie trzeba długo czekać na koniec nitki.


Z 3 motków włóczki powstała chusta o wymiarach 200 cm na 100 cm. I nie jest to ostateczny wymiar jaki mogłam uzyskać, ale nie chciałam jej za mocno naciągać podczas blokowania.


Jak będę miała trochę więcej czasu zrobię drugą Jagienkę, tym razem pewnie z przeznaczonej dla niej Nako Estiva.

Pozdrawiam!
Kasia

Komentarze

  1. Kolorki rewelacyjne wg mnie pasują do tego wzoru. Chusta jest przepiękna. Ja niestety nie robię na drutach. Pozdrawiam!🙂

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję ;). Nie wiem co ten Delight ma w sobie, ale pasuje właściwie do wszystkich wzorów :D.

      Usuń
  2. Wspaniała chusta, cieniowany drops w tym wzorze prezentuje się pięknie 😍Sama się ledwo powstrzymuję przed zrobieniem kolejnej chusty nie wiem jak długo wytrzymam bo włóczkę i wzór już mam wybrane. Pozdrawiam 😘

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Bardzo dziękuję :). Nie powstrzymuj się! Jak jest wzór i włoczka to do dzieła!

      Usuń
  3. Uwielbiam Twoje chusty <3 Jak dla mnie możesz je robić cały rok, ze wszystkich dostępnych motków :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję bardzo! Ciekawe czy szybciej skończyłyby się motki czy ja bym się wykończyła :D :D.

      Usuń
  4. Jak dla mnie też:) po prostu piękne te Twoje chusty!!!

    OdpowiedzUsuń
  5. Chusta piękna. Bardzo mi się podoba jej nazwa :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję :). Faktycznie Jagienka to piękne staropolskie imię, które od razu skojarzyło mi się z "Krzyżakami" ;).

      Usuń
  6. Piękna chusta imponujących rozmiarów :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję bardzo ;). Jest duża a przy tym bardzo lekka ;). I cieplutka.

      Usuń
  7. Twoja praca jest rewelacyjna. Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  8. Twoja praca jest rewelacyjna. Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  9. Chusta prześliczna, własnie szukam swojego wzoru na chustę z włóczki Flowers... Pozdrawiam serdecznie ;)

    OdpowiedzUsuń

Prześlij komentarz