Kolejny drobiazg ...

... lecz wykonany na drutach a nie na szydełku. Niewielkich rozmiarów płatek/listek jest elementem większej całości. Niestety, jeszcze nie mogę Wam zdradzić szczegółów tego projektu, ale już niedługo.


Jego wykonanie jest niezwykle proste, wystarczy 10 minut (dla osób mniej zaawansowanych max. 30). I można już zacząć się bawić w układanie kwiatów, gałązek i innych motywów.


Można je potem wykorzystać jako aplikacje na bluzkach, żakietach czy nawet torbach lub oprawić w ramki i stworzyć oryginalną ozdobę mieszkania. Wystarczy popuścić wodze wyobraźni.


Płatek wykonany jest z bawełnianej nitki Drops Muskat. Nie ukrywam, że obecna promocja na bawełniane włóczki Dropsa zmotywowała mnie do ich zakupu. Na początek zamówiłam tylko Muskat oraz Safran. Obydwie są bardzo dobre gatunkowo i przyjemne w dotyku, a jedyną ich wadą jest delikatne rozwarstwianie się nitki. Już się zastanawiam nad następnym zamówieniem.


Nie wiem czy wynika to z faktu, że ostatnio robię głównie duże rzeczy, ale tworzenie takich drobiazgów sprawia mi wiele przyjemności. 

Pozdrawiam serdecznie!

Kasia

Komentarze

  1. Kasiu wygląda bardzo zachęcająco:) Znając Ciebie powstanie jakieś cudo:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuje Kasiu :). Przyznam nieskromnie, że naprawdę mi się podoba ;).

      Usuń
  2. Tez uległam promocji na Dropsa 😂Listeczki piękne,zżera mnie ciekawość jakiej większej całości są częścią 😀😘

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję :). Jeszcze dwa tygodnie :D, niestety wcześniej nie mogę się pochwalić ;).

      Usuń
  3. Bardzo ładne listki.
    Ja na razie opieram się tej kuszącej promocji Dropsa. Ale chyba i ja jej ulegnę :))
    Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję :). Ja złożyłam już drugie zamówienie ..., no cóż moja wola jest silna :D.

      Usuń
  4. Jestem bardzo ciekawa całego projektu i już przebieram nóżkami :) Swoją drogą, mimo małych elementów, obstawiam coś dużego ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dobrze obstawiasz :D. Za tydzień wszystko się wyda :D :D.

      Usuń

Prześlij komentarz