Szydełkowy drobiazg

Dzisiaj chciałam Wam zaprezentować niewielki szydełkowy element, który można wykorzystać na wiele różnych sposobów. Ja wybrałam ten mniej oczywisty, ale jakże uroczy.


Na początku mojej przygody z blogowaniem pokazywałam już moje szydełkowe "obrazy", które możecie zobaczyć tutaj. W bardzo prosty i szybki sposób można stworzyć ciekawą ozdobę, która będzie jedyna w swoim rodzaju. 



Wzór znalazłam w skarbnicy inspiracji czyli w Pinterest. Wystarczy 10 - 15 minut i kwiatek jest gotowy. Zrobiłam go z nitki Koral 18 czyli tzw. kordu. Trochę trudniej się z nią pracuje bo jest śliska, ale delikatny połysk sprawia, że gotowy wyrób prezentuje się jeszcze ładniej.

Bardzo jestem ciekawa czy lubicie takie ozdoby. A może podobne "obrazy" ozdabiają Wasze domy? Koniecznie się pochwalcie ;).

Pozdrawiam serdecznie!
Kasia 




Komentarze

  1. Bardzo ładny i oryginalny drobiazg ;) Serdecznie pozdrawiam Kasiu ;)

    OdpowiedzUsuń
  2. Chcę taki zrobić z serwetki :) Podoba mi się !

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Oczywiście małej, chociaż taka duża w antyramie też by chyba fajnie wyglądała :)

      Usuń
    2. Ja zaczęłam właśnie od takich dużych :). I wyglądało to świetnie :).

      Usuń
  3. Świetna ozdoba, ja mam kolorową szydełkową łąkę na ścianie :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Koniecznie się pochwal, bo to musi wyglądać fantastycznie :).

      Usuń
  4. Bardzo ładna i oryginalna ozdoba.
    Pozdrawiam :))

    OdpowiedzUsuń
  5. Bardzo mi się podoba i na pewno tego typu obrazek znalazłby u mnie miejsce na ścianie :) Ja też mam pomysł (póki co) na szydełkowe obrazki, tylko nie mam czasu na ich wykonanie, ech...

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję :). Oj, wiem doskonale jak to jest z tym czasem :D.

      Usuń
  6. Twoja kreatywność wciąż mnie zaskakuje, obraz piękny i bardzo ciekawy pomysł 😀

    OdpowiedzUsuń
  7. Wyjątkowe i oryginalne:) A takie rzeczy bardzo lubię:)

    OdpowiedzUsuń

Prześlij komentarz