Sweterek

Będąc w szkole średniej zrobiłam kilka naprawdę fajnych swetrów na drutach. Wszystkie robiłam klasycznie czyli najpierw przód, potem tył oraz rękawy, a na końcu zszywanie. Ostatni etap jest dla mnie tak samo męczący jak w szydełkowaniu blokowanie, dlatego wręcz ideałem są dla mnie wzory gdzie sweter robi się w całości od góry.  
Od dawna chciałam wypróbować tą metodę i kiedy trafiłam na wzór bardzo prostego sweterka o nazwie On the beach Isabell Kraemer, złapałam za druty i zaczęłam dziergać.


Tak jak przypuszczałam, metoda jest bardzo prosta, a wzór dobrze rozpisany. I tylko z mojej winy wyszedł co najmniej rozmiar za duży. Ale cóż, człowiek uczy się na błędach. Zrobiłam go z włóczki bawełnianej, którą kupiłam kiedyś okazyjnie. Niezbyt mi się podobała, dlatego wybrałam ją do testów. Jednak w miarę robienia naprawdę zmieniłam o niej zdanie. Jest miła w dotyku, przyjemna w dzierganiu i ma piękny kolor.


Mój sweterek różni się nieco od oryginału. Rękawy są krótkie, wykończone tak jak i dół oraz dekolt ściegiem ryżowym. 


Z dekoltem miałam największy problem, gdyż wyszedł super głęboki (prawie do pasa). Nie miałam już dużo włóczki, ale podebrałam oczka i zrobiłam kilka rzędów moim ulubionym ściegiem. Wyszło naprawdę dobrze. 



Niestety, jak już wspominałam, jest przynajmniej rozmiar za duży, taki mega oversize. Na obcisły podkoszulek do jeansów może być. Jestem prawie pewna, że niedługo go spruję i zrobię jeszcze raz, tylko trochę zmodyfikuję wzór. Oby tym razem się udało.

Pozdrawiam serdecznie!
Kasia

Komentarze

  1. Sweter śliczny, a wzór musiałabym spróbować :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Wnioskuję o zdjęcie na modelce! Chcę zobaczyć ten oversize :D Kolor jest wspaniały, jakby wybierany pod "On the beach" :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Bardzo mi przykro, ale zdjęć nie będzie ;). Sweter był niewygodny w noszeniu i juz go nie ma :D. Ale zrobię go jeszcze raz.

      Usuń
  3. Prezentuje się bardzo dobrze, daj mu szansę bo jak piszesz już go widzę w towarzystwie topu i jeansów 😀

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dałam mu szansę i już go nie ma ;). Ogólnie nie było źle, ale rękawy były za nisko i było to bardzo niewygodne.

      Usuń
  4. Piękny sweter ;) Trzymam kciuki, że kolejny będzie idealny ;)

    OdpowiedzUsuń

Prześlij komentarz