Czerwone serduszka

Miałam w tym roku nie robić żadnych ozdób choinkowych, ale tak bardzo spodobały mi się serduszka, które podziwiałam na jednej z facebookowych grup, że chwyciłam za szydełko i stworzyłam ich kilka w jedno popołudnie.


W pierwszej kolejności powstały te odrobinę mniejsze. Bardzo pomysłowy wzór, gdyż jego podstawę stanowi długi łańcuszek, który połączony w odpowiednich miejscach tworzy kształt serca.


Drugi wzór jest równie ciekawy. Aby uzyskać pożądany kształt, na dwóch bokach kwadratowej serwetki dorabia się półkola. Proste, a jakie genialne. 


Wszystkie ozdoby powstały z mojego ulubionego ostatnio kordonka Maximum. Ponieważ moim dłoniom Ługa wyjątkowo nie służy (strasznie wysusza) jakiś czas temu opracowałam swój sposób na usztywnianie. Nie namaczam robótki w krochmalu tylko w czystej wodzie, naciągam i dopiero po upięciu spryskuję Ługą rozcieńczoną z wodą. Efekt jest ten sam, a moje dłonie są mi bardzo wdzięczne.

Pozdrawiam serdecznie!
Kasia

Komentarze

  1. Serduszka są śliczne, wzór jest przepiękny.
    Zdrowych, wesołych Świąt Kasiu.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Bardzo dziękuję :).
      Również życzę Tobie i Twoim najbliższym spokojnych i wesołych Świąt.

      Usuń
  2. Niezły patent z Ługą, muszę przetestować :) I wcale Ci się nie dziwię, że skusiły Cię te serduszka - wyglądają bosko <3

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Bardzo jestem ciekawa czy efekt takiego usztywniania Cię zadowoli. Czekam na opinię :D.

      Usuń
  3. Piękne serca ! Zrobię takie na walentynki :)

    OdpowiedzUsuń
  4. śliczne :) fajnie by wyglądały w oknie powieszone jako girlanda :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję :D. Taka girlanda to świetny pomysł :). Muszę tak zrobić.

      Usuń
  5. Cudne, zainteresowałaś mnie tym zaczynającym się od łańcuszka ;) A ja sama ostatnio usztywniam też samą rozcieńczoną ługą, ale bez wcześniejszego moczenia - muszę spróbować :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję ;). Podejrzewam, że efekt jest bardzo podobny, ale sama chętnie wypróbuję Twoją metodę :).

      Usuń
  6. Śliczne serduszka ❤️ Kolor, ażur robią dobrą robotę. Podpowiedz z Ługą bezcenna😘

    OdpowiedzUsuń

Prześlij komentarz