Prezent od Iwony

Rok temu, kiedy sama ogłaszałam zabawę "Podaj dalej", udało mi się zapisać do takiej samej zabawy u Iwony z bloga Szydelkowe CUDAsie. Kilka dni temu otrzymałam paczkę pełną świetnych upominków.



Włóczki i przydasie od razu znalazły miejsce w mojej włóczkowej szufladzie. Zakładka trafiła do książki, a lampion i serwetka ozdabiają półkę.


Muszę jednak szczerze przyznać, że najbardziej ucieszyłam się ze sznurkowej biżuterii. Uwielbiam, szczególnie taką oryginalną. Nosi się fantastycznie i tak samo się prezentuje.


A tak paczka prezentuje się w całości. Były jeszcze ciastka, ale porwało je tornado, nawet nie zdążyłam zobaczyć jakie to były słodkości :D.

Jeszcze raz serdecznie dziękuję Iwonie. Zgodnie z zasadami, pierwsze dwie osoby, które zgłoszą chęć udziału w wymiance, w ciągu roku otrzymają ode mnie przesyłkę niespodziankę. Zapraszam ;).

Pozdrawiam!
Kasia


Komentarze

  1. Cieszę się, że prezent Ci się spodobał! Nie myślałam, że tak trudno jest wymyślić niebanalny prezent dla swojego autorytetu 😊

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Oj, to prawda, ja myślałam tylko 11 miesięcy :D. Dzięki <3 <3.

      Usuń
  2. Zatem zgłaszam się do zabawy :) Fajne prezenty!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Super! Bardzo się cieszę, tylko co ja teraz mam wymyślić ????

      Usuń
    2. Mi zawsze brakuję ozdób na Boże Narodzenie, bo moje się rozchodzą i zostają jakieś niedobitki. Podobają mi się te płaskie aniołki i inne różne ozdoby, również z drutami u mnie kiepsko, bo znam tylko oczko prawe i lewe. Ale nie spiesz się, zdaję się na Ciebie :) Adres podam na maila na Kraków, bo masz mój z poprzedniego miejsca zamieszkania. Także bez stresu :)

      Usuń
  3. Super niespodzianka. Zgłaszam się do zabawy. Może i u mnie ktoś będzie chciał dostać niespodziankę :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Bardzo się cieszę :). Jestem pewna, że znajdą się chętni na Twoje piękne prace. Pozdrawiam serdecznie!

      Usuń
  4. Ooo chyba się spóźniłam ;) Jakby się miejsce zwolniło to jestem chętna ;)

    OdpowiedzUsuń
  5. O niee spóźniłam się!
    Też dostałam paczuszkę od Iwonki ,choć jeszcze nie osobiście,ale myślę ,że w mojej też będą takie cuda ;)

    Pozdrawiam cieplutko

    OdpowiedzUsuń
  6. Świetna sprawa takie niespodzianki :)

    Zapraszam Cię na mojego nowego bloga: www.skladrekodziela.wordpress.com

    OdpowiedzUsuń

Prześlij komentarz