Lniany komin

Tegoroczny maj nie należy do udanych, Ciągle pada i jest zimniej niż w grudniu. Mam jednak nadzieję, że już niedługo nastąpi poprawa i będziemy narzekać na upały.


Z myślą o gorących i słonecznych dniach zrobiłam niewielki komin. Po raz kolejny wybrałam moją ulubioną Lenkę z Włóczek Warmii. Z 10 dag włóczki powstał prostokąt o wymiarach 135 cm na 30 cm. 


Impulsem do zrobienia tego otulacza była chęć wypróbowania kolejnego wzoru z dziewiarskiej biblii - Japanese Knitting Stitch Bible. Tym razem wybrałam schemat nr 168. Piękny i prosty ażur z motywem liści.


Miałam wątpliwości, czy przy tak cienkiej nitce i całkiem grubych drutach (4,5 mm) nie powstaną zbyt duże dziury. Ostatecznie moje obawy nie spełniły się, wzór jest wyraźny, komin jest delikatny i bardzo ażurowy.


Pocieszam się, że już w najbliższych dniach ma nastąpić poprawa pogody i nareszcie zamienię wełniany szal na lniany komin.

Pozdrawiam serdecznie!

Kasia

Komentarze

  1. Piękny wzór i też kolor bardzo ładny :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Jak już pisałam - cudo, a nie komin! Robi piorunujące wrażenie, na przekór temu jaki jest lekki i zwiewny :) Wspaniały projekt <3

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Jeszcze raz dziękuję :). Sama jestem zaskoczona jak to fajnie wyszło ;).

      Usuń
  3. Piękny wzór, uwielbiam len ! I pięknie wykonany :)

    OdpowiedzUsuń
  4. cudny ten motyw liści, fajna sukieneczka by z tego była :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Ale delikatniutka! Wygląda super =)

    OdpowiedzUsuń
  6. Bardzo ładny komin Kasiu. I kolorek przyjemny

    OdpowiedzUsuń
  7. Wspaniały! Ja też byłam zawiedziona majem, bo tak brzydkiej pogody w tym miesiącu to (jak żyję) nie pamiętam. Ale mamy już czerwiec i chyba możesz nosić swój udzierg z dumą 😊👍

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Bardzo dziękuję. Teraz to nawet za ciepło na len :D. Ale u nas to zawsze tak - albo zimno albo upał ;).

      Usuń
  8. Bardzo ładny, ja osobiście lubię takich dodatków. Ale na pewno wielu odobom przypadnie do gustu.

    OdpowiedzUsuń

Prześlij komentarz