Serwetka z kwiatkiem

Gazetę z tym wzorem mam w swoich zbiorach już od siedmiu lat. Ale zwróciłam na niego uwagę dopiero dwa miesiące temu, kiedy Ula z Bloga Twórcze pasje, zaprezentowała swoją wersję serwetki.


Dwa tygodnie wcześniej przeglądałam posiadane gazetki, szukając inspiracji na serwetkę do koszyczka. Sabrina robótki extra nr 1/2012 była wśród nich, jednak tej serwetki nie zauważyłam. 



I to właśnie w koszyczku ze święconką serwetka miała swoją premierę. Wyłożyłam nią koszyczek od środka, a zaokrąglone końcówki ułożyłam na zewnątrz. Bardzo ładnie to wyglądało. 


Serwetka zrobiona jest szydełkiem 1,5 mm, z kordonka Maximum w delikatnym beżowym odcieniu (nr 002). Nie jest bardzo duża, ma tylko 60 cm średnicy, jednak zużyłam 1 i 1/3 motka nitki. 


Zgadzam się z Ulą, że największym atutem tego wzoru jest jego środek. Połączenie tradycyjnej szydełkowej serwetki ze wzorem siatkowym jest rzadko stosowane, a szkoda bo daje oryginalny i elegancki efekt końcowy.

Pozdrawiam serdecznie!

Kasia

Komentarze

  1. Ulala! Wygląda cudnie i wiosennie :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Prześliczna serwetka, ciekawy wzór. Pozdrawiam serdecznie.

    OdpowiedzUsuń
  3. Kolejna piękność w Twoim wykonaniu :)

    OdpowiedzUsuń
  4. jestem zdecydowaną pasjonatką wszelakich gazetek. Zbieram nawet burdę, chociaż nie szyję nic oprócz torebek (no kilka sukienek, ale to nie z burdy), bo życie nauczyło mnie jednego, że prędzej czy później zapragnę zgłębiać jakąś technikę i gazetki stają się wtedy na wagę złota :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja zbierałam Robótki Ręczne od 1991 roku. Miałam przynajmniej 20. roczników, ale nie miałam już gdzie ich trzymać i musiałam podjąć trudną decyzję, które zostawić :(. A co najgorsze, gdybym poczekała jeszcze trzy lata, to po przeprowadzce do własnego domu nie musiałabym wyrzucić ani jednej kartki. Teraz nie zbieram już całych roczników, tylko kupuję gazety, kiedy chociaż jeden wzór mnie zainteresuje ;).

      Usuń
  5. Serweta przepiękna! Serdecznie pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  6. Też od razu wpadła mi w oko ta środkowa rozeta <3 Super serweta w bardzo nietypowym kształcie :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję :). Teraz jak patrzę na zdjęcia to mam wrażenie, że to nie serwetka tylko kwiatek ;).

      Usuń
  7. Nie duża? Teraz to mi powiedziałaś 😂 czytając Twój wpis wyobraziłam sobie Twój koszyczek - na pewno zaokrąglone brzegi wyglądały jak płatki kwiata, którego środkiem była zawartość z koszyczka 😊

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. No tak, dla mnie duża serweta zaczyna się powyżej 1,5 m średnicy :D :D. Co ja poradzę, że lepiej idzie mi robienie rzeczy dużych niż małych? A z opisem koszyczka trafiłaś na 100% - dokładnie tak wyglądał ;).

      Usuń

Prześlij komentarz