Złotko

Afrykańskie upały oraz mały domowy remont nie sprzyjały ostatnio szydełkowaniu, mimo to udało mi się zrobić niewielką serwetkę.


Wzór pochodzi z gazetki Robótki Ręczne nr 3-4 2019. Właściwie tylko dla tej jednej serwetki kupiłam ten numer. Ale zupełnie nie żałuję wydanych 6,50 zł.


Nie wiem, dlaczego wybrałam akurat kordonek (a właściwie kord) Koral 18, może ze względu na kolor. A trzeba oddać, że odcień starego złota (372) jest wyjątkowo miły dla oka. Nie jest to łatwa nitka do szydełkowania, bo jest bardzo śliska.


Wyjątkowo serwetka wyszła mi w rozmiarze bardzo zbliżonym do oryginału, czyli około 35 cm średnicy. Będzie idealną ozdobą na gwiazdkę. Powiecie, że jeszcze jest bardzo daleko do świąt, ale czym bliżej tym mniej czasu. Całkiem możliwe, że będzie to jedna z niewielu ozdób jakie zrobię ;).

Przesyłam dużo chłodu :D.

Kasia

Komentarze

  1. Dzięki za ten chłód, przy da się! :) A serwetka jak zawsze klasa. No i kolor po prostu hipnotyzujący - muszę sobie gdzieś spisać, jaki to kordonek, bo choć piszesz, że śliski, to dla takiego efektu warto się przemęczyć :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Wielkie dzięki 😊. Kord jest kordonkiem poliestrowym i stąd ta śliskość. Ale szybko da się go opanować. Polecam 😉.

      Usuń
  2. oddam trochę chłodu z wiatraka :D
    Bardzo dobrze ulokowane pieniążki, bo wyszło cudnie :) Ja aktualnie bazuję na filmikach, bo za cholerę nie mogę załapać odczytywania wzoru

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuje bardzo, również za ten chłód ;). Ja za to nie lubię tych filmików :). Kiedyś miałam też problem z opisami, ale ostatnio (szczególnie przy drutach) wolę właśnie opis słowny.

      Usuń
  3. Piękna serwetka. Bardzo podoba mi się ten kolor starego złota.
    Pozdrawiam :))

    OdpowiedzUsuń
  4. Super serwetka i faktycznie idealnie wpasuje się w świąteczny klimat. Jeżeli o mnie chodzi, to wcale się nie dziwię, że już wśród nas zaczynają się pojawiać tego typu ozdoby :) Ba! W czerwcu byliśmy w sali zabaw, która stylizowana była na fabrykę św Mikołaja! Nie wiem, czy chcieli być szybsi od marketów, czy tak jest tam cały rok :D

    OdpowiedzUsuń
  5. Serwetka jest piękna. Ja lubię robić z tych nici, mimo, że trochę ciężko się robi. Kolor jest śliczny. Pozdrawiam serdecznie.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję bardzo. Ja też je lubię, najgorzej jest zacząć, potem już idzie sprawnie ;).

      Usuń
  6. Śliczna serweta, podoba mi się takie złotko :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Ładnie wykonana, podoba mi się :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Śliczna. Sama robię podobne, moja przygoda z szydełkiem zaczęła się dwa lata temu

    OdpowiedzUsuń

Prześlij komentarz