Be Confident


Ten wzór czekał ponad rok, a włóczka jeszcze dłużej. Aż w końcu wpadłam na pomysł, żeby je połączyć. I teraz noszę z dumą mój najnowszy udzierg - komin Be Confident.


Wzór jest autorstwa Hanny Maciejewskiej, a znajdziecie go tutaj. Po raz pierwszy skorzystałam ze wzoru Hanny i nie będzie to ostatni raz. Wzór bardzo prosty, świetnie rozpisany, komin praktycznie robił się sam.


Na niezwykłą urodę komina ma również wpływ świetnej jakości włóczka. Tym razem wybrałam nitkę Holst Garn Noble o fantastycznym składzie. Kaszmir (5%) oraz wełna geelong (95%) sprawiają, że komin jest delikatny, bardzo miękki oraz bardzo ciepły. I niezwykle lekki. Z 1,5 motka (ok. 75 g) powstał prostokąt o wymiarach 35 cm na 120 cm.


Od dłuższego już czasu poranki są chłodne, ale z takim otulaczem nie straszny mi nawet mróz.

Pozdrawiam serdecznie!
Kasia

Komentarze

  1. piękny! chociaż ja mam za duży biust i u mnie wszelkie kominy wyglądają bardzo ciężko :(

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję :). Ten jest bardzo lekki i delikatny, może by pasował ;).

      Usuń
  2. Piękny komin. Lubię, kiedy otulacze na szyję są lekkie.
    Pozdrawiam :))

    OdpowiedzUsuń
  3. Łał, wyszedł tak lekko! Wygląda na letni ażurek, ale jego skład daje pewność, że ochroni wrażliwe gardło nawet przy mrozie :) Kolejny rewelacyjny projekt!!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Bardzo dziękuję :). Świetnej jakości wełna grzeje wtedy kiedy trzeba, dlatego nawet w nieco cieplejsze dni nosi się go z przyjemnością ;).

      Usuń
  4. Śliczny! Taki delikatny a zarazem bardzo funkcjonalny, takie udziergi to ja lubię :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Kominów nigdy dość. Przydadzą się podczas chłodnych i mroźnych dni. Ten prezentowany jest bardzo ładny, urzekł mnie jego kolor.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Kolor jest rzeczywiście piękny i niepowtarzalny. Zresztą wszystkie włóczki Holst Garn mają oryginalne kolory. Delikatne, pastelowe ale piękne :).

      Usuń
  6. Wow, wow i jeszcze raz wow! Piękny wzór, piękne wykonanie, wspaniała włóczka - łącznie z kolorem.

    OdpowiedzUsuń

Prześlij komentarz