Jesienne liście

Czasami przeglądam wzory na Raverly bez jakiegoś konkretnego celu. Po prostu podziwiam piękne prace, włóczki i kolory. Zdarza się, że trafiam na jakiś ciekawy wzór, który mam ochotę zrobić. I nie zawsze są to chusty i szale ;).


Tym razem postanowiłam wypróbować wzór na liście robione na drutach. W oryginale były to młode delikatne wiosenne listki, u mnie z racji pory roku, powstały w barwach jesieni.


Wykonanie takiego liścia zajmuje kilkanaście minut. Wzór jest w języku angielskim, ale jest bardzo prosty i czytelny. Moim zdaniem nawet brak znajomości angielskiego nie jest przeszkodą, bo zastosowane skróty są typowe. W razie wątpliwości wystarczy zajrzeć na You Tube lub spytać wujka Google.


Włóczkę wybrałam najprostszą - Drops You No 7 oraz Drops Safran. O świetnej jakości bawełnianych nitek Dropsa miałam okazję przekonać się już wcześniej, kiedy robiłam wdzianka i chusty z Parisa oraz Muskata. Szkoda tylko, że kolory nie sa bardziej intensywne. Ale przecież w naturze większość jesiennych liści ma właśnie takie delikatne, rozmyte barwy. 

Pozdrawiam serdecznie!
Kasia

Komentarze

  1. Niezwykle urokliwe, iście jesienne!!!

    OdpowiedzUsuń
  2. wiesz co, ten listek by super wyglądął również jako kolczyki :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Byłby to mega duży kolczyk (12 cm długości), ale super oryginalny :D. Ja mam na niego inny pomysł, ale to za jakiś czas ... ;).

      Usuń
  3. Jakim cudem na wielkim drucisku (:P daruj, wiem, że uwielbiasz druty :) robi się takie drobne, urocze ozdóbki! <3 Cudne są te listki, po prostu cudne!!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Oczywiście, że daruję :D. A robi się tak samo jak wielkie swetrzyska, dokładnie tak samo :D :D. Te listki to w rzeczywistości spore liściska, mają ok 12 cm długości i 4 cm szerokości ;).

      Usuń
  4. Bardzo mi się podobają :) Lubię motyw liści :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Cudne listki w jesiennych kolorkach. Pozdrawiam:)

    OdpowiedzUsuń
  6. Piękna jesień do Ciebie przyszła :) Oby i u nas taka była - kolorowa i cieplutka :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Śliczne jesienne listki, są zapewne świetną dekoracją w domu. A może zagospodarowałaś je inaczej?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję :). Te pozostana jako dekoracja, ale juz mam pomysł na cos innego ;).

      Usuń
  8. Oooo takie listki by przydały mi się do stroika.

    OdpowiedzUsuń
  9. Też robiłam listki, jako podkładki do kubków

    OdpowiedzUsuń

Prześlij komentarz