Choinki na piku

Z roku na rok robię coraz mniej ozdób światecznych, bo przecież nawet największa choinka ma ograniczoną powierzchnię. W tym sezonie nic nie planowałam, ale jednak kilka rzeczy powstanie. Jedną z nich są choinki na patyku.


Potrzebowałam niewielkiej ozdoby, któa nadawałaby się na drobny upominek. Początkowo myslałam o podkładkach pod kubek w kształcie choinki. Kiedy zrobiłam pierwszą wpadłam na pomysł, żeby umieścić ją na patyku do szaszłyków. Potem wystarczyło dodać tylko koralik na czubek i oto jest - choinka na piku.



Wzór na choinkę znajdziecie tutaj. Zrobiłam je z włóczki Drops Cotton Light, która jest nieco grubsza (105 m w 50 g), ale moim zdaniem nadaje się idelanie na takie projekty. Ładnie się układa bez konieczności dodatkowego usztywniania. Jedynym minusem jest brak skręcenia nitki, która bardzo łatwio się rozwarstwia. Trzeba uważać, żeby złapać wszystkie włókna, gdyż inaczej zostają brzydkie pętelki. 


Mam nadzieję, że za tydzień będę mogła się pochwalić czymś co miałam zrobić już 2 lub 3 lata temu, ale zawsze brakowało mi czasu.

Pozdrawiam serdecznie!

Kasia 

Komentarze

  1. ale mnie kuszą te choineczki szydełkowe. Aż zazdroszczę, że takie piękne Ci wyszły :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Bardzo dziękuję :). Bardzo szybko je się robi, spokojnie zdążysz :).

      Usuń
  2. Takie prościutkie, a taki efekt! Bardzo fajne!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję bardzo! Ta prostota jest w nich najfajniejsza :).

      Usuń
  3. Proste w wykonaniu a efekt robi wrażenie!

    OdpowiedzUsuń
  4. Wspaniały pomysł - takimi choinkami można ozdobić wszystkie domowe doniczki. Może na Wielkanoc poszalejesz z pisankami? ;)

    OdpowiedzUsuń

Prześlij komentarz