Chusta Odyssey

Chyba żadna z moich prac nigdy nie czekała tyle czasu na prezentację jak ta chusta. Zrobiłam ją na początku lipca 2019, a dopiero dwa tygodnie temu zablokowałam. Cóż, czasami i tak bywa ;).



Po raz pierwszy skorzystałam ze wzoru autorstwa Joji Locatelli i nie był to jedyny raz. Ale o tym innym razem. Chustę zrobiłam w tydzień, druty dosłownie same przerabiały oczka.


W oryginale do stworzenia chusty potrzebne są trzy różne kolory włóczki, jednak ja w ramach wyrabiania posiadanych zasobów, ograniczyłam sie tylko do dwóch. Mój wybór padł na Drops Delight oraz Drops Alpaca. Moim zdaniem chusta nic nie straciła na takim układzie kolorów.


Jest bardzo delikatna, cienka i ciepła. Miałam w planie stworzyć do kompletu czapkę, ale przy takiej pogodzie jaka ostatnio u nas panuje, nie ma to sensu. Z drugiej strony zawsze zdążę ją zrobić.

Pozdrawiam serdecznie!

Kasia


Komentarze

  1. ciekawy, piękny wzór. Cudowna Kasiu :) Czyli tak zwany ufok, czekał na pięknie zdjęcie

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję :). Masz rację, to był ufok, tyle tylko, że brakowało jedynie blokowania ;).

      Usuń
  2. Piękna, cudowna... Brak mi słów. Jak dla mnie to powinnaś mieć własny butik z ręcznie robionymi chustami ;)
    Mam w swoich zapasach Drops Alpacę i zamierzam zrobić z niej chustę na szydełku ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję Kasiu :). Alpaca jest niezwykle przyjemną włóczką, zobaczysz jaka fajna chusta wyjdzie :).

      Usuń
  3. Druty same przerabiały oczka?! Kasiu, odsprzedaj mi ten magiczny zestaw drutów! :D Z chęcią nosiłabym taką ładną, ciepłą chustę, ale ja i druty raczej się zwalczamy niż współpracujemy ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Niestety nie mogę, dostałam w prezencie :D. Mam nadzieje, że jednak kiedyś się dogadacie, trzymam kciuki ;).

      Usuń
  4. Znając Ciebie, to czapkę dorobisz w mig :D Chusta piękna, delikatna i elegancka, po prostu cudo <3

    OdpowiedzUsuń
  5. Piękna chusta! I wygląda bardzo przytulnie :) I kolory też się na niej pięknie komponują!

    OdpowiedzUsuń

Prześlij komentarz