Entrelak w warkocze

Pod koniec grudnia na jednej z facebookowych stron zauważyłam świetną chustę. Wyróżniało ją nie tylko bardzo ładne zestawienie kolorów, ale przede wszystkim wzór.  A był to entrelak w warkocze.




Powiem szczerze, że w pierwszej chwili nie wiedziałam jak się do niego zabrać, ale zaraz mnie olśniło. Przecież to jest takie proste, wystarczy w połowie każdego prostokąta przełożyć oczka. Czasami tak bywa, że rzeczy najprostsze sprawiają nam najwięcej problemów.



Chust wzorem entrelak zrobiłam już kilka, ale tylko jedną z włóćzki Luna. Pozostałe powstały z Drops Delight. Nie inaczej było tym razem. Zużyłam 3,5 motka w kolorze nr 17 - malinowe ciasto. Po zablokowaniu ma wymiar 200 cm na 100 cm. 


Jak zwykle, dzierganie entrelaka sprawiło mi dużą przyjemność. Praca postępowała szybko i bardzo sprawnie, chciaż raz czy dwa musiałam spruć kilka rzędów ;).

Pozdrawiam serdecznie!

Kasia

Komentarze

  1. Kasiu, ale piękna jest ta chusta!!! I wzór i kolory, normalnie siedzę i wzdycham !! Buziaki!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję bardzo! Łap za druty, bo ten wzór tylko wygląda skomplikowanie. Jest wiele fajnych instrukcji, szybko się nauczysz :). Pozdrawiam.

      Usuń
  2. Zdecydowanie najfajniejsza wersja entrelaka:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. To prawda ;). Ażury są bardzo fajne, ale jednak kokardki dodają stylu ;).

      Usuń
  3. dla mnie czarna magia o czym piszesz, ale efekt cudowny :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję bardzo! Wcale nie jest to takie trudne, najgorszy (jak zawsze) jest początek :).

      Usuń
  4. Przepiękny wzór. Mnie by to zajęło całą wieczność. Coś cudnego. Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  5. Rzadko tutaj ostatnio bywam, bo przybył mi jeszcze jeden pomocnik, który na razie pomagać nie chce, ale długo śpi, ale jestem zachwycona Twoimi pracami. Kolejna piękna chusta ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Bardzo dziękuję :). Zapraszam, wpadaj kiedy tylko Ci się uda :D.

      Usuń
  6. Zwykły enterlac już jest super, ale ten wariant to prawdziwa bomba! I jakie rewelacyjne kolory <3 Fantastyczny projekt <3

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Bardzo dziękuję! Nie mogłam sie oprzeć tym warkoczom :D.

      Usuń
  7. Ten komentarz został usunięty przez administratora bloga.

    OdpowiedzUsuń
  8. Ta chusta na zawsze pozostanie w mej pamięci... Marzę o zwykłym Entrelaku, o takim nawet nie wspomnę!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Może na pierwszy entrelakowy raz się nie sprawdzi, ale kolejny entrelac, tym razem w warkocze, to już nie będzie żaden problem :).

      Usuń
  9. Wow, ale ta chusta jest cudowna 😍😍😍
    Czy jest ona moze dostepna, w sprzedazy? Jaka cena? Chetnie bym ja zakupila.

    OdpowiedzUsuń

Prześlij komentarz