Zainspiruj się w marcu 2020

Ubiegły tydzień spędziłam w domu, walcząc z paskudnym zapaleniem krtani. Niestety, nie miałam siły na jakiekolwiek robótki. Jedynie czytanie książek szło mi dosyć sprawnie. Oraz przeglądanie wzorów na Raverly. 
To ostatnie zajęcie przypomniało mi, że jakis czas temu prowadziłam cykl "Zainspiruj się w ...". I chociaż ostatni post z tej serii opublikowałam prawie trzy lata temu, postanowiłam do niej wrócić.
A ponieważ dzisiaj jest 8 marca, poszukałam kilka wzorów na coś co (raczej) wszystkie kobiety lubią, czyli biżuterię ;).


















Wybranie kilku wzorów nie było wcale takie łatwe. A jest to przecież tylko ułamek z tego co można znaleść na Raverly. Jestem mile zaskoczona ilością bardzo pomysłowej biżuterii wykonanej na drutach. I mam już kilka własnych pomysłów, może w niedalekiej przyszłości uda mi się coś stworzyć.

Dajcie znać, który wzór szczególnie się Wam spodobał. 

Pozdrawiam serdecznie!

Kasia

Komentarze

  1. Kasiu przede wszystkim dużo zdrówka!!! Zapalenie krtani jest okropne, raz miałam :((. O tak, biżuteria to coś dla nas kobiet :)). Piękny jest ten pierwszy wzór!! Buziaki!

    OdpowiedzUsuń
  2. Super biżuteria! Zdrówka!!!

    OdpowiedzUsuń
  3. Poprzednie Zainspiruj się w... było 3 lata temu?! Nie może być! :D jestem za odświeżeniem tej serii, zawsze wykopiesz z głębin internetu coś fajnego :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję bardzo ;). Sama byłam mocno zaskoczona, że minęło już tyle czasu ... .

      Usuń
  4. Ja też jestem za rozbudzeniem serii wpisów na nowo :) Tym bardziej, że ja raczej z braku czasu nie przeglądam takich stron, więc Twoje wybory na szczęście ratowały mnie przed spędzeniem nocy w internecie :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Cieszę się bardzo, że mogłam pomóc ;). Może mi podpowiesz czego szukać do kolejnego odcinka? Będę wdzięczna za podpowiedź ;).

      Usuń
    2. Ja bym może chętnie popatrzała na dywaniki, bo mam jeden w planach, prostokątny, i tyle wiem :D

      Usuń

Prześlij komentarz