Londoner

To było zauroczenie od pierwszego spojrzenia ... :). Bardzo lubię chusty typu strzałka, nawet te najprostsze, robione tylko ściegiem francuskim. A Londoner łączy w sobie gartnera z bardzo ładnym ażurem.


Chusta wyszła fantastycznie, ale niestety dopiero za trzecim razem. Wymyśliłam sobie, że zrobię wersję wiosenno - letnią. W pierwszej wersji sięgnęłam po bawełniano - bambusową włóczkę Nako Estiva. Praca postepowała bardzo szybko, ale w porę się spostrzegłam, że mam za mało motków. 



Ponieważ nie chciałam czekać na przesyłkę, znalazłam wśród zapasów włóczkę  o tym samym składzie, ale tym razem Alize. Tej nitki miałam pod dostatkiem (nawet przy przerabianiu w dwie nitki, bo jest naprawdę cienka), ale po zrobieniu prawie całej części ściegiem francuskim zauważyłam błąd w czwartym rzędzie. Bardzo poważny błąd, który miał wpływ na całą konstrukcję chusty.



Po spruciu drugiej wersji wyjęłam z szuflady motki fioletowej Mirelli od Włóczek Warmii. Gramatura oraz ilość motków była dokładnie taka, jak wskazana w opisie wzoru. Pewna, że teraz wszystko będzie już dobrze, zabrałam sie za dzierganie. Nie przeszkadzał mi nawet fakt, że jest to czysta wełna merynosowa, czyli idealna włóczka na lato ;).  




Niestety, zabrakło mi nitki na ostatnie 10 rzędów. Ponieważ ten kolor nie był już do zdobycia, musiałam trochę pokombinować. Nawet się udało, sama mam teraz problem, znaleść to miejsce. Ostatecznie nitki zostało może z 30 cm.


To drugi wzór autorstwa Justyny Lorkowskiej, który do tej pory wydziergałam. Przez chwilę obawiałam się rozrysowanego na trzech stronach ażuru, ale wystarczyło tylko zaznaczać kolejne przerobione rzędy i praca szła bardzo sprawnie. 

Pozdrawiam i życzę zdrowia!

Kasia 

Komentarze

  1. wow cudowna. Ja się strasznie ostatnio wkręciłam w serwetki <3 ale gdzie mi tam do Twoich

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dzięki :D. Twoje serwetki są piękne, tylko za mało ich pokazujesz :). Pozdrawiam!

      Usuń
  2. Kasiu dziękuję za przesyłkę, dziś odebrałam, za niedługo pochwalę się na moim blogu. Dziękuję! Chusta super :)

    OdpowiedzUsuń
  3. O rany, jaka cudowna! Kolor-mistrzostwo świata, a Twoja zawziętość, żeby jednak ją skończyć pomimo przeciwności losu godna medalu! Ale dla takiego cacka warto zagryźć zęby... :) Kiedy zaczniesz te druciane cuda sprzedawać? Serio, doszyć metkę i ja od razu biorę!!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Wielkie dzięki Aga! To, że ktoś chętnie nosiłby moje prace, to dla mnie największy komplement <3.

      Usuń
  4. Przepiękna chusta, wymagała sporej determinacji :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję bardzo :). Wyjątkowo się zaparłam ;), ale warto było się pomęczyć :D.

      Usuń
  5. Przepiękna, świetny pomysł z dołączeniem ażuru. Kolor też świetny. Największe brawa jednak za Twoją determinację! No jak ja coś pruję trzeci raz, to najczęściej odkładam "na później" czyli nigdy :P

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dzięki :). Tak sobie teraz myślę, że to dzięki temu ażurowi tak się zmotywowałam i nie odpuściłam :D. Ale lekko nie było ;).

      Usuń
  6. gold ingots with titanium white - TikTok
    gold ingots with titanium harbor freight titanium welder white. Discover the gold ingots titanium white with titanium pan titanium white. Find the best gold ingots with trekz titanium titanium white. ford ecosport titanium

    OdpowiedzUsuń

Prześlij komentarz