Serwetka w pawie pióra wersja druga ...

.... nie koniecznie poprawiona. Kiedy nieco ponad rok temu zrobiłam jej pierwszą wersję byłam mocno rozczarowana. Z daleka wyglądała pieknie, ale przy bliższym spojrzeniu widać było nieestetyczne wybruszenia. Ponieważ zrobiłam ją z nieelastycznej lnianej nitki, myślałam, że w tym leży problem. 


Kiedy minęła mi już złość (a trochę to trwało), postanowiłam spróbować jeszcze raz. Tym razem wybrałam sprawdzony bawełniany kordonek Maximum w kolorze ecru. Nitka jest elastyczna i od pierwszych rzędów zauważyłam znaczną różnicę w układaniu się robótki - zachowywała się identycznie jak każda inna serwetka z kordonka. 


 

Wyglądało na to, że wersja bawełniana okaże się sukcesem. Niestety, podczas blokowania pojawił się ten sam problem co poprzednio. Wybrzuszenia są, tylko nieco mniejsze. 


Jeżeli kiedyś zdecyduję się zrobić wersję trzecią, zmodyfikuję nieco wzór, zmniejszając w odpowiednich miejscach liczbę oczek. Jestem pewna, że to pomoże. Ale kolejna wersja serwetki w pawie pióra raczej nie powstanie, bo ta ostatnia bardzo mi się podoba. Pomimo widocznych mankametów :).

Na koniec chciałam Wam życzyć, 
aby nadchodzące Święta, tak ważne a w tym roku tak bardzo wyjątkowe, upłynęły Wam w spokojnej, radosnej i rodzinnej atmosferze.
Duzo zdrowia!!!

Kasia

Komentarze

  1. Śliczna! Wszystkiego dobrego Kasiu !!!

    OdpowiedzUsuń
  2. Poprzednia mi się podobała i ta też jest cudowna! <3

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję :D. Nie wiem dlaczego, ale ta podoba mi sie bardziej ;).

      Usuń
  3. Jest piękna mimo wybrzuszeń, które zauważyłam dopiero na zbliżonym zdjęciu :) świetny wzór! Ty zawsze sobie poradzisz nawet z najtrudniejszymi motywami :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Mnie tam się podoba. A wybrzuszenia ledwo dostrzegalne.
    Pozdrawiam :))

    OdpowiedzUsuń
  5. Piękna. Czy można wiedzieć skąd wzór?

    OdpowiedzUsuń
  6. Serwetka jest piękna. Czy mogłabym prosić o schemat do niej na e-mail: kerstin2309@onet.pl ? Będę bardzo wdzięczna. Z góry dziękuję. :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Czy można prosić o schemat tej serwety?

    OdpowiedzUsuń
  8. Witam czy mogę prosić o wzór serwetki z góry bardzo dziękuję

    OdpowiedzUsuń
  9. Czy ma może Pani wór tej serwetki ?

    OdpowiedzUsuń
  10. też jestem ciekawa gdzie można zdobyć wzór?

    OdpowiedzUsuń

Prześlij komentarz