Wiosenne podkładki

Zasadniczo wolę robić duże rzeczy. Czasami jednak mam ochotę stworzyć coś małego, co robi się w kwadrans albo niewiele dłużej. Tak było i tym razem. 


Przypadkowo (kiedy szukałam zupełnie czegoś innego) wpadł mi w rękę motek bułgarskiej wełny Hania w ciekawych pastelowych barwach. Kupiłam go już dawno, z przeznaczeniem na skarpetki, których jakoś jeszcze nie zdążyłam zrobić.



Kolorystyka nitki skojarzyła mi się z wiosennym ogrodem. A jak ogród to oczywiście kwiaty. I w ten sposób wpadłam na pomysł, żeby zrobić wiosenne podkładki pod kubki. Wzór jest bardzo prosty, a znalazłam go na Pinterest.


Wełna nie jest może typowym materiałem na podkładki, ale bardzo dobrze się sprawdziła. Podkładki ładnie się układają, nie ma potrzeby ich usztywniać ani blokować.

Pozdrawiam serdecznie!

Kasia

Komentarze

Prześlij komentarz